Håller med. Ser verkligen ut som en varning.Jag tror att den är den randiga baken. Ser lite getinglikt ut! Jag är rädd för getingar. Det gör nog att den ser aggressivare ut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med. Ser verkligen ut som en varning.Jag tror att den är den randiga baken. Ser lite getinglikt ut! Jag är rädd för getingar. Det gör nog att den ser aggressivare ut...
En stor fördel är ju de tar knappt någon plats. Går ju nästan 10 terrarium på en hamsterbur liksom, och det bara på längden. Ställer jag dubbla rader blir det 20I have created a monster!
PS: Ooooh, irminia!
En stor fördel är ju de tar knappt någon plats. Går ju nästan 10 terrarium på en hamsterbur liksom, och det bara på längden. Ställer jag dubbla rader blir det 20
Sötaste lilla blekfisenNyömsad LauLau lagom till Halloween. Extra spökig.
Visa bifogad fil 59532
Kanske lika bra! När jag frågade om tarantellbett i gruppen var det typ tre av fyra som svarade att de bara blivit bitna av husspindlar. De kan visst nypas rätt rejält.En av mina större inneboende lät sig beundras, gå upp i handen ville den dock inte!
Visa bifogad fil 59553
Nämen!? De som är så snälla!? Fy, jag kan tänka mig att det kan göra ont om de känner att de måste försvara sig såpass!Kanske lika bra! När jag frågade om tarantellbett i gruppen var det typ tre av fyra som svarade att de bara blivit bitna av husspindlar. De kan visst nypas rätt rejält.
Vaaaa? Trodde husspindlar var fridsamma små djurKanske lika bra! När jag frågade om tarantellbett i gruppen var det typ tre av fyra som svarade att de bara blivit bitna av husspindlar. De kan visst nypas rätt rejält.
Nämen!? De som är så snälla!? Fy, jag kan tänka mig att det kan göra ont om de känner att de måste försvara sig såpass!
Men mina är kompisar så då bits de ju inte... väl?... x) haha
Vaaaa? Trodde husspindlar var fridsamma små djur
Man kan tydligen få rejäla reaktioner till och med. Har aldrig lyckats bli biten, men kanske mest för att de är så FÖRBENAT snabba att jag helst lyfter dem med dammvippan eller i ett glas, annars försvinner de alltid i håret eller ärmen eller något annat olämpligt tycker jag.
Men det är klart de inte tuggar på Kompisar.
För övrigt var det bara en eller två i facebookgruppen som blivit bitna av sina T's, båda av slings, men någon hade en historia om sin far som lyckats bli biten av en vuxen som inte ville släppa. Gjorde ondare än själva fan, men inget jättetrauma utöver blödningen.
Jag gillar beskrivningen av temperament hos en tysk försäljningssida. Finns: som en hamster, kan vara självsäker och aggressiv. Varje gång tänker jag, de har aldrig blivit bitna av en hamster dom inte!
Okay, när de smånaggar känns ju knappt men en riktigt förbannad hamster är fan inte att leka med! Det gör ont!! (Och för att klargöra, jag provocerar de inte men ibland måste de till veterinären tex och inte alla gillar få en spruta.....)
INTE VILL SLÄPPA!?Man kan tydligen få rejäla reaktioner till och med. Har aldrig lyckats bli biten, men kanske mest för att de är så FÖRBENAT snabba att jag helst lyfter dem med dammvippan eller i ett glas, annars försvinner de alltid i håret eller ärmen eller något annat olämpligt tycker jag.
Men det är klart de inte tuggar på Kompisar.
För övrigt var det bara en eller två i facebookgruppen som blivit bitna av sina T's, båda av slings, men någon hade en historia om sin far som lyckats bli biten av en vuxen som inte ville släppa. Gjorde ondare än själva fan, men inget jättetrauma utöver blödningen.
INTE VILL SLÄPPA!?
Alltså den skräckbilden är ju nog för att man ska kunna avlida av hjärtattack.
Försöker bevara mitt fina förhållande till husspindlar och ignorera all nytillkommen information om dom...
...Men jag brukar liksom bära ut de i händerna, liksom spindeln i ena handkupan och andra handen som lock. om man lyfter de på föremål så hoppar/springer de ju av ibland och kan bli omöjliga att hitta igen (funkar oftast om man är nära dörren dock). De blir mördade om fel familjemedlemmar hittar de.Lät mycket skumt, vanligtvis hugger de ju bara när det är självförsvar kan man tänka sig. Jag har inga vidare detaljer dock.
Klart man ska fortsätta vara kompis. De lär inte gå till attack. Jag gissar att de som blivit bitna har blivit det när de hanterat dem.
"NOPE" som man så fint säger i situationer som dessaEn av mina större inneboende lät sig beundras, gå upp i handen ville den dock inte!
Visa bifogad fil 59553
Är spindlar verkligen så bra kattunderhållning? Jag tänker att de mest sitter i sitt hål? En kompis hade iofs någon sorts ödla och den var inte så mycket bättre, satt liksom alltid på samma ställe som en del av inredningen. Hennes katt märkte typ aldrig att det bodde nåt därinne.Katterna är väldigt nöjda med att det nu finns 2 kanaler på katt tv:n. En hamsterkanal och en spindelkanal
Visa bifogad fil 59564
När jag skulle få en kanin när jag var yngre så var vi till en djuraffär där de också hade hamstrar. Jag stoppade fingret mot gallret för att försöka klappa en och den högg snabbt och hårt så blodet bokstavligen sprutade. Ägaren till butiken sa att jag inte var det första barnet som blivit biten och att nu fick det räcka, hamstern skulle väck.Jag gillar beskrivningen av temperament hos en tysk försäljningssida. Finns: som en hamster, kan vara självsäker och aggressiv. Varje gång tänker jag, de har aldrig blivit bitna av en hamster dom inte!
Okay, när de smånaggar känns ju knappt men en riktigt förbannad hamster är fan inte att leka med! Det gör ont!! (Och för att klargöra, jag provocerar de inte men ibland måste de till veterinären tex och inte alla gillar få en spruta.....)
Båda mina albopilosus är ute och knatar runt väldigt ofta, flera gånger om dagen. Andra ser man aldrig, bevor lite vilken art det är."NOPE" som man så fint säger i situationer som dessa
Är spindlar verkligen så bra kattunderhållning? Jag tänker att de mest sitter i sitt hål? En kompis hade iofs någon sorts ödla och den var inte så mycket bättre, satt liksom alltid på samma ställe som en del av inredningen. Hennes katt märkte typ aldrig att det bodde nåt därinne.
När jag skulle få en kanin när jag var yngre så var vi till en djuraffär där de också hade hamstrar. Jag stoppade fingret mot gallret för att försöka klappa en och den högg snabbt och hårt så blodet bokstavligen sprutade. Ägaren till butiken sa att jag inte var det första barnet som blivit biten och att nu fick det räcka, hamstern skulle väck.
I alla fall hittade jag en kanin jag ville ha där så vi kom tillbaka dagen efter för att hämta henne. Hamstern fanns då inte kvar