Den här är fin tycker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad fina fötter vissa av dem har, liksom sådär skimrande som en skalbagge under.
Känns som att de har lite små lådor? Men kanske inte behövs så mycket större när de bara sitter i sitt hål.
Skalen är så roliga! Du måste spara alla nu så att du också får en liten 'burk of horrors'!Här är full fart, klugi Nr 2 har ömsat igår natt och en (av tre) hatihati inatt.
Kolla vilken skillnad det är på skalen! Det vänstra är hatihati (8 mån gammal) det högra klugi (15 mån).Visa bifogad fil 58897
Ja det känns logiskt att det är så.De har skarpa färger på frambenen och under tassarna för att det ska se extra häftigt/tydligt/skrämmande ut när de hotposerar. Eller tja, det är i alla fall min tolkning. Känns logiskt.
De behöver inte så mycket plats, det är sant. Särskilt somliga arter rör sig knappt utanför sina tunnelöppningar, men jag kan meddela att användaren i just den videon har uppgraderat nästan alla sina Ts till terrarium i helt okej storlek nu.
@WhoIsItAgain De blåa var fina, den andra blå ser dessutom extremt len ut, som sammet. Inte för att jag skulle känna efter men Fortfarande lite nyfiken på varför de har den där skarpa färgen ur en evolutionär synvinkel dock. Har googlat lite och det verkar som att forska faktiskt inte vet riktigt, intressant
Ja det känns logiskt att det är så.
Kanske får kolla nån mer video nån dag som träning då, det var ganska kul hur han pratar med dem. Kan dock inte släppa tanken på en jordbävning där..
Hungrig indeed! Ingen tvekan där inte!Nu har jag matat de stora för första gången, var dock bara två som var hungriga och åt direkt. Här är en av dom:
Haha, lite väl dålig kvalitet på denna kanske och gillar inte den skamlösa ripoffen på sharknado som även om den också är skräp, har en speciell plats i mitt hjärta. @WhoIsItAgain film här under var både läskigare och av betydligt bättre kvalitet än arachnadoPå tal om sprindlar och naturkatastrofer!
Vilken härlig fluffboll!!! Har du ngn favorit än?
Båda fluffbollarna för de är framme så mycket och är så snälla. Fick rehousa en igår och de är ju stora (har bara flyttat slingsen förut) men den var så snäll ❤ och tålmodig med nybörjar mig!Vilken härlig fluffboll!!! Har du ngn favorit än?