Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Otroligt fin men hon är väldigt charmig redan nu. Blir nog minst en liten sling i alla fall .Och hen ska så småningom växa upp till en sådan här:
Visa bifogad fil 58535
(brachypelma albiceps) men i den här takten tar det nog några år.
Itsy bitsy spiderling äter itsy bitsy mjölmask. Hon är allvarligt den girigaste lilla varelsen i världen, med en större personlighet än jag trott en liten åttabening skulle kunna bjuda på. Aldrig blyg och aldrig mätt, alltid nyfiken. Lilla LauLau, vindruvan med åtta ben.
Otroligt fin men hon är väldigt charmig redan nu. Blir nog minst en liten sling i alla fall .
Är du inte rädd att hon ska springa iväg och försvinna när du håller henne så där? Är man så liten är det ju lätt att försvinna in i en vrå.
Jag ska åka och titta på spindlar imorgon . Bara 15 min från mig finns ett par som ska minska sitt bestånd och har allt från vuxna till pytte.
Kan knappt vänta till imorgon
Aja, jag skulle kanske inte visat dig 8-åringen med alla hennes spindlar. Vet sambon om vad du tänker göra?Haha, samma här! Så himla spännande!
Jag tror det var till @WhoIsItAgain. Jag har ingen sambo, gudbevars!Aja, jag skulle kanske inte visat dig 8-åringen med alla hennes spindlar. Vet sambon om vad du tänker göra?
Och ja, det finns en anledning till att jag spara kattrådarna till sist.
Inte jag heller, här bestämmer bara jag
Kan vara viktigt att vet hur många de är, ifall de plötsligt är färre en dag när du ska mata dem.Nu har jag shoppat spindlar. Vet dock inte hur många .
Det är i alla fall 3 vuxna, 3 juvenils och sen får jag 5 eller 7 yttepytte med gratis. Tappade räkningen där för först hette det en, sen tre, sen fem men jag tror det slutade med de sa jag fick alla med
Hämtar dom på lördag så får räkna noga då
Good pointKan vara viktigt att vet hur många de är, ifall de plötsligt är färre en dag när du ska mata dem.
Nu är dom här! 14 stycken är det och för många för att visa alla så tänkte ni får se den minsta och den största till att börja med och en liten film på en "tonåring" som fick byta upp sig i storlek på hem.
Här bor alla
Minstingen
Den största
Nu är dom här! 14 stycken är det och för många för att visa alla så tänkte ni får se den minsta och den största till att börja med och en liten film på en "tonåring" som fick byta upp sig i storlek på hem.
Här bor alla
Minstingen
Den största