Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mums mums!
Du kan få hur många som helst av mig.Nu har @Sel gjort så mycket PR sedan januari att nu flyttar det snart in en spindel (eller två eller tre ) här så snart jag hittar bra nybörjar exemplar. Skulle ha varit ett Expo här imorgon men då vi nu är risikogebit så ställdes det in så nu får jag leta online istället.
Nu har @Sel gjort så mycket PR sedan januari att nu flyttar det snart in en spindel (eller två eller tre ) här så snart jag hittar bra nybörjar exemplar. Skulle ha varit ett Expo här imorgon men då vi nu är risikogebit så ställdes det in så nu får jag leta online istället.
Nu har @Sel gjort så mycket PR sedan januari att nu flyttar det snart in en spindel (eller två eller tre ) här så snart jag hittar bra nybörjar exemplar. Skulle ha varit ett Expo här imorgon men då vi nu är risikogebit så ställdes det in så nu får jag leta online istället.
Du har ju PN men skriver här med ifall flera är nyfikna.Vad tittar du på? Jag är sååå nyfiken!
Alltså, mexican red rump låter ju hur sött som helst. Tills jag tänker på att det är en spindel .Du har ju PN men skriver här med ifall flera är nyfikna.
Drömmen är en Caribena versicolor (eller Antilles Pinktoe) om jag hittar en. Sen blir det en Tliltocatl albopilosus (eller Curly Hair) och en Tlitocatl Vagans (eller Mexican Red Rump) alltså dessa latinska namn...... även nyfiken på en Aphonopela chalcodes (eller Desert Blonde) som beskrivits som den perfekta nybörjarspindeln och en Aphonopela Bicoloratum (eller Mexican Blood Leg)
Jag tror inte det kommer stanna vid 3 i framtiden......
Jag har mer skräck för djuren man måste mata dom med. Iof får mina hamstrar precis sådana djur men de äter dom döda och torkade liksom. Nu ska jag mata dom levande...blääää och hjäääääälp.Alltså, mexican red rump låter ju hur sött som helst. Tills jag tänker på att det är en spindel .
Håller med att maten inte är trevlig heller...Jag har mer skräck för djuren man måste mata dom med. Iof får mina hamstrar precis sådana djur men de äter dom döda och torkade liksom. Nu ska jag mata dom levande...blääää och hjäääääälp.
Intressant! Jag visste inte att hamstrar var omnivorerJag har mer skräck för djuren man måste mata dom med. Iof får mina hamstrar precis sådana djur men de äter dom döda och torkade liksom. Nu ska jag mata dom levande...blääää och hjäääääälp.
Det är dom, dom skulle äta dom levande med men jag är glad dom nöjer sig med torkade! Men måste ju vänja mig nu....Intressant! Jag visste inte att hamstrar var omnivorer
Det stannar Aldrig vid tre om man får tro veteranerna jag pratat med. Och så himla spännande! Fler pindlar, fler bilder!Du har ju PN men skriver här med ifall flera är nyfikna.
Drömmen är en Caribena versicolor (eller Antilles Pinktoe) om jag hittar en. Sen blir det en Tliltocatl albopilosus (eller Curly Hair) och en Tlitocatl Vagans (eller Mexican Red Rump) alltså dessa latinska namn...... även nyfiken på en Aphonopela chalcodes (eller Desert Blonde) som beskrivits som den perfekta nybörjarspindeln och en Aphonopela Bicoloratum (eller Mexican Blood Leg)
Jag tror inte det kommer stanna vid 3 i framtiden......
Alltså!! Hon verkar så skön den där Lau Lau. Ser så tjock o go ut också!!
Itsy bitsy spiderling äter itsy bitsy mjölmask. Hon är allvarligt den girigaste lilla varelsen i världen, med en större personlighet än jag trott en liten åttabening skulle kunna bjuda på. Aldrig blyg och aldrig mätt, alltid nyfiken. Lilla LauLau, vindruvan med åtta ben.
Det är ju sant. Titta på henne!Haha! Vindruvan med åtta ben....