Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk att hitta en sån här på badrumsgolvet om man går upp för att kissa på natten!Fluffbutt! Visa bifogad fil 57915
Ja kissnödigheten kommer ju så att säga lösas rätt fort i det läget så man behöver ju iaf inte gå in i badrummet där den är!Tänk att hitta en sån här på badrumsgolvet om man går upp för att kissa på natten!
Minns den gamla goda tiden på gymnasiet när spindeln i djurhuset kommit lös på helgen. Tack och lov var det inte jag som skötte djuren den helgen kan jag säga .Tänk att hitta en sån här på badrumsgolvet om man går upp för att kissa på natten!
Paniken i studentkåren!Minns den gamla goda tiden på gymnasiet när spindeln i djurhuset kommit lös på helgen. Tack och lov var det inte jag som skötte djuren den helgen kan jag säga .
Alltså gud vad jag sörjer att inte är en reaktionsknapp i den här tråden
Var förbi mina föräldrar idag men såg inte korsspindeln, den kanske har gjort sitt för säsongen. Såg däremot en alldeles orange mal? ganska fin och har aldrig sett den färgen förut.
Bara mobilen och det var rätt mörkt så gick inte riktigt att få nån bild där det framgick tyvärr. Men den såg ut som en sån vanlig, lite trist brungrå med lite pälsig kropp men den var typ höstlövsorange. Väldigt finHaha, vi får be Gunnar om specialbehandling!
Det är mycket möjligt att den gått till sängs -eller om det var en hane, att den gått och gjort sitt.
Malar kan vara rätt fantastiska! Du hade inte kameran med dig?
Bara mobilen och det var rätt mörkt så gick inte riktigt att få nån bild där det framgick tyvärr. Men den såg ut som en sån vanlig, lite trist brungrå med lite pälsig kropp men den var typ höstlövsorange. Väldigt fin
Vad fint det ser ut.Adana har också fått ett nytt hus! Betydligt mindre än Knickers bara för att de hade slut på den andra storleken, men det kommet att duga för henne ett bra tag ändå. Igen är det lte rörigt eftersom jag testar olika plantor, men jag gillar det, och lilla tarantellen verkar också glad. Mycket att utforska!
Danke! Lite väl 'busy' tycker jag själv, men jag är säker på att Adana kommer att ta död på ungefär 89% av växtlighet och inredning ändå så småningom. Lika bra att gå hårt ut i början.Vad fint det ser ut.
Jag antar att hon är en "djungelspindel" med tanke på inredningen? Vissa bor väl i öken/stepp osv också?Danke! Lite väl 'busy' tycker jag själv, men jag är säker på att Adana kommer att ta död på ungefär 89% av växtlighet och inredning ändå så småningom. Lika bra att gå hårt ut i början.
Jag antar att hon är en "djungelspindel" med tanke på inredningen? Vissa bor väl i öken/stepp osv också?