Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har 2 st American akita tikar. En på 4 år och en på snart 10 mån.
Tävlar/tävlat lydnad, bruks, utställning, viltspår med den stora. Sysslar lite med freestyle och nosework (godkänt doftprov eukalyptus) på fritiden. Nästa år blir det troligen bara bruks och förhoppningsvis lite freestyle och nosework.
Kommer starta valpen i lydnad och bruks nästa är år tanken.
Du vet ju redan vilka hundar jag har men de andra i tråden kanske inte vet
Jag har två eurasier, far och son. Ställer ut, tävlar rally, viltspår med den äldre. Planer på att testa på brukset också. Den yngre får vi se, rally och utställning kommer det nog bli iaf.
... Förresten, har bara sett dig med Eurasier här på buke. Är du ensam?
@machafuko tänkte precis skriva att @bitta harNärå. Återkommer.
@machafuko tänkte precis skriva att @bitta har
Sen tror jag att det finns en eller två användare till? Två kanske? Som gett sig till känna alltså. @bitta kanske har bättre koll!
Vad vill du veta?Åh dessa vackra skapelser
Har alltid velat veta mer om den amerikanska akitan. Det bor en akita i vårt område men jag har aldrig vågat gå fram till ägaren
Jag har eurasiern Ludvig. Han gillar att åka. Skoter ATV, båt, han är först.
Vi har varit på några utställningar men nu är han kastrerad p.g.a. prostataproblem.
Han är en skogsmulle-hund i första hand. Sedan tränar vi lite hemsnickrade varianter på agility och kör mycket aktiviteter med nos och vad naturen erbjuder när vi är ute.
Inget mer seriöst än så. Vi hade en instruktör som bodde här förut som vi gick lite vardagslydnad och aktivering för, men hon har flyttat.