Specialsök

Jenka

Trådstartare
Håller på att återuppta tesöket med Sigge, riktigt kul! Och det är sånt han verkligen går igång på.

Men en fråga jag inte tror kommit upp i tidigare trådar- hur steriliserar man behållarna på lämpligast sätt (eller ja, får bort gammal lukt alltså)? Var hittar ni lämpliga behållare?

Sv: Specialsök

Jag haller pa att lara Mandy att soka avloppsvatten som lacker.:crazy: Vi har inte gjort sa mycket ett tag da jag varit sjuk, men nu ar vi igang igen.:bump:

Jag har ett par stycken sma, sma plast burkar med lock. Vart material kommer fran andra steget i reningsverket, alla enzymer ar kvar, men, farg, bakterier och den lukt jag kanner ar borta. Jag byter inte varje gang vi tranar, men efter ett par tre ganger slanger jag bommulstuss och diskar burken. Den har metoden gar formodligen ganska bra da en hund ar utbildad och fungerar aldeles ypperligt som varnare av avloppslackor bade i stader och efter floder.
Jag tror inte att diskningen av burken ar sa viktig, atminstone min hund har inga problem att skilja pa kvarliggande gammal lukt och "ny" lukt.

Tanken ar att jag ska anvanda en spray flaska och spraya direkt i naturen sa smaningom.

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
640
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Min lilla hund på 5 kg skulle behöva ett hög energi foder, dock hittar jag bara sånt för stora hundar, och han har svårt att tugga dem...
Svar
10
· Visningar
634
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
998
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 588
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring