Status
Stängd för vidare inlägg.
R

Raeman

:D :D :D När jag gått och lagt mig igår och legat där en stund kände jag något ner mot sidan av magen som inte kan ha varit annat än bäbisen!!! :D :love: Efter ett tag kändes det som nervryckningar eller "småbubbel" på ett annat ställe på magen.

Kul med ett livstecken :) när det är så länge som 2 veckor till ultraljudet!!!! :(

M. (i vecka 17) :bump: :banana: :bump: :banana:

Sv: Spark!!!!

Å vad kul!
Visst är det härligt när de plaskar runt!!!
Tyckte att det var jättemysigt!! (ja tills slutet när min lilla ängel :devil: tog spjärn mot min rygg med fötterna och pressade sig utåt (ja så kändes det i alla fall)).
Men att känna livstecken är ju bara härligt!! :love: (drömmer mig tillbaka)

Jag ska gå och lägga mig nu och hoppas att den lill* ger sig tillkänna ikväll igen :)

M.

Tiden går så fort, snart är du också i v 17! :)

Gissa om sambon var som klistrad på min mage igår när jag låg i soffan ;) Kände bara "nervryckningarna" igår...

M.

vänta du bara :) dom där ryckningarna är underbara, och så är också sparkarna, men du ska se att du blir NOG så less på dom emellanåt :devil:

v.22 här och så fort jag råkar vända mig halvt på mage eller böjer mig ner är det nån som skriker "EY! stop squeezing me you prick! Here you go "POW" - .... ouch...men nog så sött :)

Ewa skrev:
v.22 här och så fort jag råkar vända mig halvt på mage eller böjer mig ner är det nån som skriker "EY! stop squeezing me you prick! Here you go "POW" - .... ouch...men nog så sött :)

:rofl: :rofl: :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 906
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 849
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
16 556
Senast: Badger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 266
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar