• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Raeman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 985
Status
Stängd för vidare inlägg.
R

Raeman

:D :D :D När jag gått och lagt mig igår och legat där en stund kände jag något ner mot sidan av magen som inte kan ha varit annat än bäbisen!!! :D :love: Efter ett tag kändes det som nervryckningar eller "småbubbel" på ett annat ställe på magen.

Kul med ett livstecken :) när det är så länge som 2 veckor till ultraljudet!!!! :(

M. (i vecka 17) :bump: :banana: :bump: :banana:

Sv: Spark!!!!

Å vad kul!
Visst är det härligt när de plaskar runt!!!
Tyckte att det var jättemysigt!! (ja tills slutet när min lilla ängel :devil: tog spjärn mot min rygg med fötterna och pressade sig utåt (ja så kändes det i alla fall)).
Men att känna livstecken är ju bara härligt!! :love: (drömmer mig tillbaka)

Jag ska gå och lägga mig nu och hoppas att den lill* ger sig tillkänna ikväll igen :)

M.

Tiden går så fort, snart är du också i v 17! :)

Gissa om sambon var som klistrad på min mage igår när jag låg i soffan ;) Kände bara "nervryckningarna" igår...

M.

vänta du bara :) dom där ryckningarna är underbara, och så är också sparkarna, men du ska se att du blir NOG så less på dom emellanåt :devil:

v.22 här och så fort jag råkar vända mig halvt på mage eller böjer mig ner är det nån som skriker "EY! stop squeezing me you prick! Here you go "POW" - .... ouch...men nog så sött :)

Ewa skrev:
v.22 här och så fort jag råkar vända mig halvt på mage eller böjer mig ner är det nån som skriker "EY! stop squeezing me you prick! Here you go "POW" - .... ouch...men nog så sött :)

:rofl: :rofl: :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Har ett sto som gick in i månad 9 nu. Har känt sparkar sedan någon månad tillbaka och rörelsena blir bara fler och fler. I månad 6 va...
Svar
4
· Visningar
607
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 155
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 978
Senast: Edla
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 490

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka