@Trolldruva ja verkligeb! Alexandra berättade att det fanns en häs som liknade Fatima väldigt mycket, men blev ändå sjut förvånad när vi stötte på er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad fint det såg ut på 95 rundan! 90 rundan såg itne så tokig ut om ja ginte missminner mig (kollade igår), mer än att ni hade lite oflyt... Fast det känns alltid hemskt då :P Kul o se! Älskar o se att hon flyger, och frambenen är ju så fina
@pink_angel
hah ja, känns alltid bättre att kunna skylla på sig själv än hästen!!Tack så hemskt mycket
Hahaha jo var egentligen väldigt nöjd med henne i 90 rundan också mer att jag vet med mig att jag inte kan rida så om jag tänkt mig att hon ska hoppa, hon är väldigt rädd om sig på gott och ont så det behövs lite övertygelse och mer offensiv ridning för att hon ska slappna av och komma igång ordentligt då är det klantigt att rida på något tittigt som om det var "a walk in the park". Sen är man expert på att hitta fel :P som att jag låter henne dra iväg mot 6an i 95 och kommer för nära, styr snett på 10an, får inte igenom bytet innan 4an osv haha nä nu har jag nog inget mer att klaga på. Men skönt att det bara är ryttarfel, är väldigt nöjd med hur hon hoppar nu förtiden
=)// Pink
Wow! Vilken häst!Gias pappa Heredero på språng.
hah ja, känns alltid bättre att kunna skylla på sig själv än hästen!!
Japp det är 3 momen ti WE, egna dressyrprogram som är mkt mer roliga är vanliga dressyrprogram .
tekniken döms som i dressyr, varje "hinder" från 1-10. Sen en helhetsbedömning i slutet på tekniken!
Nämen fy vad kul dedär ser ut ju !! I måndags hoppade vi en kort bana på 80 cm!! Hon var så lugn o i balans och fick runda fina såprång, sån skilland sen senaste hoppträningen så det var huvudet i vädret och snubbla över hindrerna (nästan...) och dra ner ett hidnerstöd med benet...Då är jag med Kul!
-KL-
Idag har Duna och jag varit på terränghoppet, riktigt roligt evenemang!
=)// Pink
Trappa upp försiktig så hänger nog sj'lvförtroendet och dödslängtan med !Ja det var HUR KUL SOM HELST! Bland det roligaste vi gjort tror jag. Är nästan lite sugen på att börja träna terräng på riktigt, vet dock inte riktigt hur stor min dödslängtan är hahah fast tror jag har en ganska check terränghäst eftersom hon är så försiktig och hinderklok... Sugen är jag i alla fall!
Vad roligt att det går så bra med hoppningen för er! Såsmåningom kanske vi möts ute på banorna brukar känna mig rätt ensam och får alltid förklara att det inte är en förvuxen connemara hahah.
=) // Pink