Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har rest väldigt mycket i Spanien, framförallt på fastlandet, men även alla öarna. Aldrig sett en heller.En allmän undran, var finns dessa gatuhundar i Spanien? Jag läser att det finns många gatuhundar i Spanien men själv har jag aldrig sett dem. Menar absolut inte att säga att gatuhundar inte är ett problem i Spanien men jag är ofta i Spanien, främst i Madrid samt södra Spanien men vandrade även i norra Spanien i somras (vandrade genom landsbygden, små städer samt medelstor städer) och samtliga hundar vi såg hade ett hem. Så undrar bara var dessa gatuhundar är i så pass stora antal så att de utgör en fara att ta sin hund dit.
Vi är inte på turistområdena, också utanför. Åker omkring väldigt mycket dessutom och aldrig sett.Eller hur. Jag har bara varit i typ fyra städer i Spanien och sett hemlösa hundar överallt. Främst kanske utanför centrum och i inte så turistiga områden. Jag undrar också hur man ens kan undvika att se dem?!