Äh det kan du rolla över!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh det kan du rolla över!
Alltså, jag är ju personligen absolut ingen pedant men lite sekundär-yrkesskadad av att ha en mäklare väldigt nära kanske; när de går igenom dammtorkningen skulle de kunna vika kläder lite ordentligare i klädkammaren också. Dom var vikta men det såg liksom hafsigt och propfullt ut därinne.Ska dom dessutom ta närbilder på dom så kanske det hade varit en bra idé att vara framme en vända med dammtrasan..
Min sambo har en liten bokhylla med väldigt gamla böcker. Jag förstår inte riktigt tjusningen med det.
Åh men det är inne förstår du, såna böcker säljs dyrt i Stockholm så att folk kan ställa i sina bibliotek så att man ska tro att de är lärda och har släkt som de har ärvt böckerna efter. Jag har hivat det jag har och jobbar stenhårt på att få min kära mor att rensa men det är nästan helt omöjligt.Hahaha
Jag stör mig offantligt på böckerna i biblioteket. Bara prakband, inköpta på loppis.
Vem skulle annars skylta med enbart uppslagsverk från förra seklets början? I ett bibliotek?
Ingen har öppnat en bok sedan 1920?
Målar genast över nakna män i taket
Michelangelo i taket, måste vara värt en förmögenhet, eller inte...i stil med rosa flamingo, kitch.Målar genast över nakna män i taket
Men annars så var det en fint Scat-bo Jag kan ta över huset
Jaaaaaa, en flamingoMichelangelo i taket, måste vara värt en förmögenhet, eller inte...i stil med rosa flamingo, kitch.
Jaaaaaa, en flamingo
Är du swinger?Jaaaaaa, en flamingo
Flygande så att man ser de neon-färgade vingspeglarna!Jaaaaaa, en flamingo
Med tanke på att det gick 8 flamingo på 10 hus under 1980-talet skulle jag säga not so much (eller så är villaförorter mer spännande än jag tror)Är du swinger?
Jag fick lära mig på jobbet att om man har en flamingo i trädgården/fönstret så det syns ut så är man öppen för sådant tydligen. Hade ingen aning om detta innan och vet inte hur väl vedertaget det är
Då var väl mer än hälften av oss det under hösten, vilket jag faktiskt inte tror.Är du swinger?
Jag fick lära mig på jobbet att om man har en flamingo i trädgården/fönstret så det syns ut så är man öppen för sådant tydligen. Hade ingen aning om detta innan och vet inte hur väl vedertaget det är
Med tanke på att det gick 8 flamingo på 10 hus under 1980-talet skulle jag säga not so much (eller så är villaförorter mer spännande än jag tror)
Jag vet ett riktigt rikt villaområde runt huvudstaden - där lite för många som inte "är" släkt har väldigt likadana näsorKan faktiskt vara det sistnämnda... det gick tydligen lite vilt till i ett villaområde hemma i byn när jag var liten Om vi säger så här, hade det gällt hästar hade det blivit lite trassligt vid DNA-kollen
Jag satt och lyssnade på ett barnkalas när en grupp mammor försökte reda ut vilka som hade barn ihop med vem, det hade varit årliga gatufester under ett par år, sen hade de abrupt slutat när folk började flytta fram och tillbaka mellan villorna.Kan faktiskt vara det sistnämnda... det gick tydligen lite vilt till i ett villaområde hemma i byn när jag var liten Om vi säger så här, hade det gällt hästar hade det blivit lite trassligt vid DNA-kollen