Det huset har ändå inga nära grannar så då spelar det väl ingen roll?Varför, VARFÖR, har man sånna fönster i badrummet precis vid badkaret??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det huset har ändå inga nära grannar så då spelar det väl ingen roll?Varför, VARFÖR, har man sånna fönster i badrummet precis vid badkaret??
Jomen carpoten va ju precis utanför, å varenda kotte som kommer in på gården lär ju kunna titta rätt in i badrummet.. I alla fall om jag såg rättDet huset har ändå inga nära grannar så då spelar det väl ingen roll?
Fin gård, men saftigt pris utan ridhus. Egen pool är ju schysst förstås! Den som köper det får dock räkna med att jag kommer spana från lokhytten mer eller mindre varje dag - det ligger precis vid järnvägen.
Rätt fint ställe men för platt för min smak + om boxarna är byggda för islänningar är de för små för stora hästar.
Avdelning: Lite färg piggar upp! http://www.svenskfast.se/hus/skane/skurup/rydsgard/katslosa-52/85537#bildlista
Det känns lite som om man har tittat i en inredningstidning och sedan tagit allt som alla har gjort och tryckt ihop det i ett hus!
Jag tycker om när man blandar mönster. Men här hade de nog inte det rätta handlaget
Precis! Och vad de har ansträngt sig. Det är inte lätt att måla gamla element och snirkliga möbler.Det känns lite som om man har tittat i en inredningstidning och sedan tagit allt som alla har gjort och tryckt ihop det i ett hus!
Åh vad det där väcker många frågor!!! Dockvagn i duschen? Vem vill spegla fötterna på toa? Hur får man plats med fötterna under köksbordet? Är det verkligen helt genomtänkt att hänga vita kläder bredvid spisen? Finns det inget linneskåp eftersom det ligger lakan precis överallt?Kategori: Inget för dig som skyr vitt som pesten eller är allergisk mot små pryttlar här och var!
http://www.svenskfast.se/hus/jonkop...d/skillingaryd/idrottsgatan-9/85250#bildlista
Och alla omålade dörrar som står och skräpar lite varstans. Är det månne en målare som bor där, en som vill vara effektiv och dra ett tag med penseln när hen ändå äter frukost/sitter på toa osv? Partnern är kanske skomakare, lika arbetsbenägen med tanke på alla skostilleben som finns utplacerade överallt.Åh vad det där väcker många frågor!!! Dockvagn i duschen? Vem vill spegla fötterna på toa? Hur får man plats med fötterna under köksbordet? Är det verkligen helt genomtänkt att hänga vita kläder bredvid spisen? Finns det inget linneskåp eftersom det ligger lakan precis överallt?
Åh vad det där väcker många frågor!!! Dockvagn i duschen? Vem vill spegla fötterna på toa? Hur får man plats med fötterna under köksbordet? Är det verkligen helt genomtänkt att hänga vita kläder bredvid spisen? Finns det inget linneskåp eftersom det ligger lakan precis överallt?
Att jag inte tänkte på det! Sen undrar jag även lite över hur man ska veta var järnvägsstationen ligger och om det verkligen är något positivt att den är så pass nära att man använder den som riktpunkt?Och alla omålade dörrar som står och skräpar lite varstans. Är det månne en målare som bor där, en som vill vara effektiv och dra ett tag med penseln när hen ändå äter frukost/sitter på toa osv? Partnern är kanske skomakare, lika arbetsbenägen med tanke på alla skostilleben som finns utplacerade överallt.
Åh herre Gud! Vad det ska kosta att slita ut allt det rosa!Avdelning: Lite färg piggar upp! http://www.svenskfast.se/hus/skane/skurup/rydsgard/katslosa-52/85537#bildlista
Målaren och skomakaren är miljövänner. (Det syns ju på återbruket av gamla möbler.) Därför vill de naturligtvis åka kollektivt, hence poängterande av närheten till järnvägenAtt jag inte tänkte på det! Sen undrar jag även lite över hur man ska veta var järnvägsstationen ligger och om det verkligen är något positivt att den är så pass nära att man använder den som riktpunkt?
Hjälp, jag är snöblind!Kategori: Inget för dig som skyr vitt som pesten eller är allergisk mot små pryttlar här och var!
http://www.svenskfast.se/hus/jonkop...d/skillingaryd/idrottsgatan-9/85250#bildlista
3,4?? Vi skrek rakt ut här hemma, hur fan kan det vara så billigt? Vi tar två tack!Fin gård, men saftigt pris utan ridhus. Egen pool är ju schysst förstås! Den som köper det får dock räkna med att jag kommer spana från lokhytten mer eller mindre varje dag - det ligger precis vid järnvägen.