Spännande hus till salu - del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fin gård, men saftigt pris utan ridhus. Egen pool är ju schysst förstås! Den som köper det får dock räkna med att jag kommer spana från lokhytten mer eller mindre varje dag - det ligger precis vid järnvägen.

Fast nja, egentligen va den inte så jäkla dyr.. Inte för att va i det skicket och så "mkt" mark till.. Här i närheten där jag bor hade en ån gård gått på säkert nästan det dubbla.

Kategori: Inget för dig som skyr vitt som pesten eller är allergisk mot små pryttlar här och var!

http://www.svenskfast.se/hus/jonkop...d/skillingaryd/idrottsgatan-9/85250#bildlista
Åh vad det där väcker många frågor!!! :D Dockvagn i duschen? Vem vill spegla fötterna på toa? Hur får man plats med fötterna under köksbordet? Är det verkligen helt genomtänkt att hänga vita kläder bredvid spisen? Finns det inget linneskåp eftersom det ligger lakan precis överallt?

Åh vad det där väcker många frågor!!! :D Dockvagn i duschen? Vem vill spegla fötterna på toa? Hur får man plats med fötterna under köksbordet? Är det verkligen helt genomtänkt att hänga vita kläder bredvid spisen? Finns det inget linneskåp eftersom det ligger lakan precis överallt?
Och alla omålade dörrar som står och skräpar lite varstans. Är det månne en målare som bor där, en som vill vara effektiv och dra ett tag med penseln när hen ändå äter frukost/sitter på toa osv? Partnern är kanske skomakare, lika arbetsbenägen med tanke på alla skostilleben som finns utplacerade överallt.

Och hur många lösa dörrar stod uppställda i de olika rummen? Jag tappade räkningen... :rofl:

Och alla omålade dörrar som står och skräpar lite varstans. Är det månne en målare som bor där, en som vill vara effektiv och dra ett tag med penseln när hen ändå äter frukost/sitter på toa osv? Partnern är kanske skomakare, lika arbetsbenägen med tanke på alla skostilleben som finns utplacerade överallt.
:banghead: Att jag inte tänkte på det! :D Sen undrar jag även lite över hur man ska veta var järnvägsstationen ligger och om det verkligen är något positivt att den är så pass nära att man använder den som riktpunkt?

:banghead: Att jag inte tänkte på det! :D Sen undrar jag även lite över hur man ska veta var järnvägsstationen ligger och om det verkligen är något positivt att den är så pass nära att man använder den som riktpunkt?
Målaren och skomakaren är miljövänner. (Det syns ju på återbruket av gamla möbler.) Därför vill de naturligtvis åka kollektivt, hence poängterande av närheten till järnvägen :up:

Men jag undrar över den madrasslösa sängen i trädgården... Känns nästan lite kusligt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 097
Senast: gammalek
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 140
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
172 866
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama