Spännande hus till salu - del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Pluspoäng för whiskyrummet (givetvis om whiskyn ingår!), spabadet och badrummet.

MINUS för den ultramoderna inredningen/vidriga tapeterna på de flesta ställena med tapeter, det skulle göra att jag var tvungen att inreda allt innan man står ut med att bo där. Jag vill ha hillbilly redneckstuk, dvs mycket trä och dova lugna färger/mönster. INTE svart/vitt!

Jag gillar beskrivningen av den totalt livsfarliga fallfärdiga ladan: "Äldre ladugårdsbyggnad på tomten"! :rofl:

Plus... Älvsbyn?! :cautious:

Bara jag som tycker det hade varit skit jobbigt med en sån garderob?? Behöva hålla rent där osv?? kanske bara jag som e lite slarvig i min garderob :o:D:D

Bara jag som tycker det hade varit skit jobbigt med en sån garderob?? Behöva hålla rent där osv?? kanske bara jag som e lite slarvig i min garderob :o:D:D

Det tänkte jag på också, allt blir täckt i damm och katthår (i mitt fall då) på 2 millisekunder :wtf: plus att jag vet två hårbollar som skulle ha ALLDELES för kul där... :cautious:

Jag trodde poängen med en garderob var att skydda kläderna och göra så det inte ser ut som ett bombat horhus? :confused:

Jag undrar också över de två blandarna + jag HATAR runda hoar i kök! :arghh: Vi har det på jobbet och det är helt jävla hopplöst att försöka diska av en stekpanna eller en plåt, eller nånting alls större än ett glas/bestick. :meh:

Stället har potential, men jag hade fått byta en hel del ytskickt och som sagt, om man nu hade velat bo i Älvsbyn, snacka om att de måste gå back på försäljningen. :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 098
Senast: gammalek
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 140
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
172 866
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama