Spännande hus till salu - del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
3,4?? Vi skrek rakt ut här hemma, hur fan kan det vara så billigt? Vi tar två tack!

Det ligger ju utanför Vedum :P

Jag undrar mest hur folk har råd att köpa bostäder? Bara kontantinsatsen på gården ovan blir ju galen!
Jag fortsätter gneta, spara och drömma i alla fall :)

Min sambo är typ därifrån, skulle passa oss bra.
Kontantinsatsen, strax över en halv miljon? Det är bara att jobba på!

Så mycket mark och ändå har hästarna bara små rutor till hagar. :(

Bärnkskivan i köket var skitfrän, allt annat var bara horribelt.

Kategori: Inget för dig som skyr vitt som pesten eller är allergisk mot små pryttlar här och var!

http://www.svenskfast.se/hus/jonkop...d/skillingaryd/idrottsgatan-9/85250#bildlista

:nailbiting: Spökhusfelling. Fy vilket läskigt hus.

Åh vad det där väcker många frågor!!! :D Dockvagn i duschen? Vem vill spegla fötterna på toa? Hur får man plats med fötterna under köksbordet? Är det verkligen helt genomtänkt att hänga vita kläder bredvid spisen? Finns det inget linneskåp eftersom det ligger lakan precis överallt?

Visst gör det...Haha! Jag har varit "kär" i huset förr då jag är från orten tidigare, men jag hade inte en aning om att det såg ut så här i huset.

Solstickan%20Original%20n%C3%A4ra_480x250.jpg

Älskar huset! Hade man bara kunnat lyfta hit det till vår gård på "rätt" sida Jönköping, hade jag köpt det bums! Sen hade jag satt igång och slipat fram dom gamla trägolven, satt upp lite fina tapeter och gjort det till ett riktigt levande HEM.

Det har sin charm. Jag har spanat många ggr på det huset när jag bodde där omkring!

Rätt fint ställe men för platt för min smak + om boxarna är byggda för islänningar är de för små för stora hästar. :p

Jag var där och kollade på stallplats för ett tag sedan och tyvärr är boxarna gjorda för islandshästar. Dessutom är de nedsänkta, så det går liksom inte att på ett enkelt sätt flytta boxväggar och göra dem större. Sånt man inte tänker på när man bygger antar jag, att det skall gå att sälja sedan också. Att boxarna är små minskar ju onekligen (gissar jag iaf) antalet intressenter.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 081
Senast: gammalek
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 140
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
172 859
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama