Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej och välkommen till 80-talet, här har tiden stått stilla!http://www.hemnet.se/bostad/villa-8rum-skultorp-skovde-kommun-castorvagen-2-6163872
Hu så tråkigt o livlöst. Men fräsiga färger på toainredningar. Och draperingarna i taket??
Men förstå att ligga där och titta ut på regnet, brasan sprakar och man bara njuter i ett badkar!@Snurrfian intressant med en kamin i badrummet!
Inte Östermalm - men det var gräsligt. Arkitekturen är så märkligt så det går nog inte att få bra ens om man slet ut allt inuti.Det där i Skövde skulle jag inte vilja ha ens om det kastades efter mig, gräsligt...
Något överpris även för att vara på Östermalm.
Mig veterligen ligger Sibyllegatan på Östermalm i Stockholm. Möjligt att jag gjorde mig skyldig till något syftningsfel.Inte Östermalm - men det var gräsligt. Arkitekturen är så märkligt så det går nog inte att få bra ens om man slet ut allt inuti.
Mig veterligen ligger Sibyllegatan på Östermalm i Stockholm. Möjligt att jag gjorde mig skyldig till något syftningsfel.