Xoya
Trådstartare
Det är första gången jag och min häst blir våra egna...med andra ord ett eget stall... och jag har lite olika åsikter om vad jag ska strö med i hans box. Till och börja med så är min häst hosthäst...men har varit symptom fri i flera år. Och för att han ska fortsätta vara det så har jag mest funderat på
Jag har alltid blivit inmatad av andra hästfolk i min närhet att kutterspån ska vara det allra bästa att låta en häst stå på...
...men jag håller inte riktigt med om det...jag har alltid funderat på om det är bättre med tidningspapper.
Min häst har stått på kutterspån tidigare men har alltid haft en tendens att vara lite snorig av kutterspånet när det har varit nyinlagt. Tror att det kan vara terpentinet...jaja...
...i alla fall om några andra har sina hästar på tidningspapper?!
Tacksam för svar.
Jag har alltid blivit inmatad av andra hästfolk i min närhet att kutterspån ska vara det allra bästa att låta en häst stå på...
...men jag håller inte riktigt med om det...jag har alltid funderat på om det är bättre med tidningspapper.
Min häst har stått på kutterspån tidigare men har alltid haft en tendens att vara lite snorig av kutterspånet när det har varit nyinlagt. Tror att det kan vara terpentinet...jaja...
...i alla fall om några andra har sina hästar på tidningspapper?!
Tacksam för svar.