Sv: Spåmängd till hästar som bara skyfflar bort?
Jag väntade på den =)
Dock så accepterade jag rakt av TS förklaring, jag bara började undra om jag såg ett scenario (dvs att den bara krafsar över högarna), medan den i själva verket var vad jag kallar gris, dvs kör elvisp. För jag svarar ju utefter 'skiter på ett ställe, täcker över'.
Nu var det ju någonstans 'mittemellan', den bajsar inte på ett ställe, men kör heller inte elvisp. Och tiden var för ströande osv med. Så fullt begripligt.
totalt sidospår alex men måste bara kommentera och skratta lite. frågade ju om din lera och borstning häromdan och uttryckte största misstrogenhet över tiden du angav. blev inbjuden att prova med tidtagar ur : ) kanske ska du åka till TS och kontrolla : )
förlåt, det var bara ett skämt, var tvungen kommentera då kommentaren så uppenbart visade att vi alla utgår från våra egna perspektiv först och främst : )![]()
Jag väntade på den =)
Dock så accepterade jag rakt av TS förklaring, jag bara började undra om jag såg ett scenario (dvs att den bara krafsar över högarna), medan den i själva verket var vad jag kallar gris, dvs kör elvisp. För jag svarar ju utefter 'skiter på ett ställe, täcker över'.
Nu var det ju någonstans 'mittemellan', den bajsar inte på ett ställe, men kör heller inte elvisp. Och tiden var för ströande osv med. Så fullt begripligt.