Sovande hundar!(Bild tråd)

Sv: Sovande hundar!(Bild tråd)

Du har ju sett dessa, men jag slänger in dem i alla fall :D

DSC03513.jpg

P131209_2141.jpg

P141209_2117.jpg

DSC02651.jpg

DSC02668.jpg

P041109_1239.jpg

DSC02760.jpg

Senast ändrad:

Nu blev jag nästan rädd :D
Dina hundar ser ju ut som mina två , 1 blandis Schäfer/Collie 1 mörktigrerad boxer , var tvungen att kolla om dem var inne nu , phu ;)

Nu blev jag nästan rädd :D
Dina hundar ser ju ut som mina två , 1 blandis Schäfer/Collie 1 mörktigrerad boxer , var tvungen att kolla om dem var inne nu , phu ;)

Hehe! Jag lovar att jag inte har kidnappat dom! *hands up*:D:p:rofl:

Boxern är min brors men blandrasen är min, hon har dock ingen collie i sig men schäfer.:laugh:

KL

11636906.jpg

15912203.jpg

13775643.jpg

2342687.jpg

28182254.jpg

Svarta faran är förvisso såld, och min vackra röda somnade in för en dryg månad sedan. Men dom är fortfarande "mina" raringar. :love:

haha! Söt den översta bilden! De ska prompt trängas i samma bädd... :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
10 970
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 547
Senast: Tuggben
·
Hundhälsa Varulven börjar bli gammal och jag ger honom både ledpreparat och Onsilor då han har lite artros i tårna, men jag börjar även fundera på...
2
Svar
28
· Visningar
2 192
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar