sov sött...

GotAsecret

Trådstartare
vi fick ta bort våran kisse nu efter en tids sjukdom...han blev typ 3 år :cry: han var så himla speciell...charmade alla till max o sååå söt...
sov sött lille ozzy...2003-2006

ska se om jag kan få in en bild...nån som vet hur man gör?

Sv: sov sött...

Tröstkramar! Det är synd när de behöver dö så unga, men jag tror att han fick ut jättemycket av sitt liv med er ändå! :)
Vore kul att se bild!

Först måste du ladda upp en bild på internet, typ i Pixbox eller Photobucket, och sen länkar du den här, eller lägger in den med

förstår hur du känner just nu. förlorade min älskade efter 17 år tillsammans för 3 veckor sedan. men min tröst är att i himmlen har han inte ont och att jag fick lära känna honom.

skickar tröst och styrkekramar!

förstår hur du känner just nu. förlorade min älskade efter 17 år tillsammans för 3 veckor sedan. men min tröst är att i himmlen har han inte ont och att jag fick lära känna honom.

skickar tröst och styrkekramar!
tack det värmer verkligen
*skickar tillbaka en hel mängd med tröst o styrkekramar*

Vad fin! :love:
Vad var det som hände?

han fick svårt att äta...allt han åt kom upp otuggat...förmodligen tandproblem o han var allmänt hängig o trivdes förmodligen inte alls som innekatt...vi försökte fixa nytt hem på landet åt han men det är inte så lätt tyvärr (de flesta vill ju ha kattungar, inte vuxna katter) så jag tror vi gjorde det enda rätta (känns så iaf) han var alldeles lugn som om han väntat på att det skulle komma o tyckte det skulle bli skönt... stackarn *sitter här med dåligt samvete*

Jag lider med dig. Han är väldigt lik min Kompiis. Massor med tröstekramar från oss här.

Jag lider med dig. Han är väldigt lik min Kompiis. Massor med tröstekramar från oss här.
tack snälla! det värmer väldigt...usch det var inte förän igår kväll det slog en att han faktiskt ÄR borta o inte kommer tillbaka...tror peppe (andra kissen) börjat fatta med för oj så han skriker mellanåt...usch det är riktigt...vad kallas det? hjärtskärande? :o ändå sitter han ibland vid ytterdörren o väntar...jättesorgligt egentligen :cry:
*kram tbx*

Förstår hur du känner, fick ta bort min lillkisse inatt då han hade fått gulsot.. Är så arg på mig själv att jag inte märkte något tidigare, men han har det bättre i himlen nu och han slipper lida..

Min andra katt gör precis som din, letar och skriker efter Ville men han kommer nog snart förstå att han inte kommer tillbaka..

Förstår hur du känner, fick ta bort min lillkisse inatt då han hade fått gulsot.. Är så arg på mig själv att jag inte märkte något tidigare, men han har det bättre i himlen nu och han slipper lida..

Min andra katt gör precis som din, letar och skriker efter Ville men han kommer nog snart förstå att han inte kommer tillbaka..
då har dom ju sällskap av varandra där uppe iaf:)
peppe är lite sådär...ibland får han tokryck o skriker o letar annars ligger han i soffan o accepterar läget...eller gosar ner sig hos husse...dock alltid med ett öga på ytterdörrn...utifallatt liksom:/

då har dom ju sällskap av varandra där uppe iaf:)
peppe är lite sådär...ibland får han tokryck o skriker o letar annars ligger han i soffan o accepterar läget...eller gosar ner sig hos husse...dock alltid med ett öga på ytterdörrn...utifallatt liksom:/

Efter att vi skaffade Ville så har aldrig Zingo varit så kelsjuk som han varit idag, han går dit jag är, vill mysa hela tiden. och precis som din katt tittar lite då och då på ytterdörrn...:cry:

Efter att vi skaffade Ville så har aldrig Zingo varit så kelsjuk som han varit idag, han går dit jag är, vill mysa hela tiden. och precis som din katt tittar lite då och då på ytterdörrn...:cry:
vår kisse skriker på husse o säger åt honom att nu vill han komma o sitta i knä...mig struntar han i för de mesta...kattskrälle :p den andra (som vi tog bort) var en riktig tjejtjusare han...struntade i alla av det manliga könet men när sambons lillasyster satt i soffan hoppade han upp direkt o la sig...det brukar han aldrig göra annars...P ger mig tusan på att Peppe (kvarvarande kisse) är...lagd åt andra hållet :rofl: hihi

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 601
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 774
Senast: AnneB
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 951
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt