Sorg idag!

Fraggel_Tess

Trådstartare
Idag har vi fått avliva gammelgeten Doris :( Det känns i hjärtat och jag blir ju lika ledsen varje gång ett djur blir sjukt och dåligt. Nu står Wilma och bäar efter sin mamma så nu vet vi inte riktigt vad vi ska göra. Tog in grisen till boxen brevid så hon har sällskap nu.

//Lessen Fraggel

Sv: Sorg idag!

Wilma verkar ta det ganska bra för stunden i alla fall. Ebba-Gris får bo ett tag i boxen brevid nu. Ska se hur man ska lösa det. Känns inte kul idag. Saknar min Doris :(

näää vad tråkigt :( :cry:
får man fråga hur gammal hon va?

tröstkramar!

Vi vet inte hur gammal hon var. Vi hade henne i fyra år och familjen innan henne hade henne i fyra år och sedan hade hon haft ett par andra hem innan dess så ingen visste hennes ålder.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 070
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Takire
·
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
7 272
Senast: Masse
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 305
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar