Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det bara jag som avskyr kläder som har strumpor ihopsatt med byxorna/hela plagget?!? Har bara en pyjamas som används som är så och jag blir galen på att han lyckas sparka ur fötterna och trassla in sig. Har fått flera tunna sånna byxor och dom har jag inte ens plockat fram. Jag älskar å ha alla plagg för sig body + byxa + strumpor det är grejer det!
Pyjamas används bara på kvällen och natten här hemma och på morgonen byts det om till dagens kläder! Tycker det är krångligare att byta blöja med pyjamas då man måste fiska ur ena benet då. Det är tur att vi alla är olika!
Något helt annat, nån som vet nåt ställe där man kan lägga upp filmklipp och lösenordsskydda dem? Utan att den som ska se måste vara inloggad?
De flesta sidorna kräver ju att den som ska titta ska vara inloggad om man vill lösenordsskydda... Jag vill gärna ta del av tips också! På youtube finns det ju ett publiceringsalternativ som är "olistat", då måste personen som ska titta ha URL:en direkt till klippet för att hitta det. Så har jag gjort någon gång.
Jag kan välja att lösenordsskydda vår blogg och där kan man lägga upp videoklipp.
tror inte man måste logga in för att se då, men vet inte säkert då jag har den öppen iaf just nu.
It really, really sucks Rinntäppa (den värsta av alla nästäppor!!) och halsont här. Sen mosig i skallen och lite ont i öronen på det..