Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det verkar gå mycket förkylning över hela landet nu, nästan alla runt mig har känningar men det har inte brutit ut ännu. Krya på er ni som är sjuka och jag hoppas småttingarna klarar sig!
Har du testat otrivin comp som även ska hjälpa mot rinnsnuva? Funkar super på min rinnsnuva iaf! Slipper man bli så röd om näsan genom att gå och snyta sig hela tiden!
Milton hostade lite imorse när han vaknade men har inte varit något mer sen dess och han verkar inte hängig! Hoppas verkligen att han klarar sig!
*kl*
Nyss har jag och Milton gjort premiär i skogen ihop med Kia(hunden). M sov så sött i selen så! Det va iaf enklare att gå den vändan med honom i sele än med honom i magen!
Haha, din dotters frisyr måste vara något alldeles speciellt Kul att se hur den "utvecklas" när håret växer.Hehe, ja prästen kallade henne för punkaren i kyrkan, jag kan inte förstå varför...
Ja, du fånar dig. Eller oroar dig i onödan, snarare.
Precis...Vad har ni testat för några, MAM och Esska?
Värt att provaDet kan ju vara en sån enkel sak som att testa en latexnapp istället för en silikon eller tvärt om...