Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känsliga slemhinnor stämmer ju- fattar inte att jag födde barn på samma ställe 5 timmar senare nästan utan smärta
Haha, spruta ner badrummet har min norpa lyckats göra vid vanliga blöjbyten. Det kommer man inte undan ändå Visserligen är vi lite orutinerade ännu, man kanske lär sig hur man undviker det.Aaricia- jo jag har oxå läst lite om det o visst hade det varit kul med ett blöjtorrt barn men i längden vill jag nog inte vara så låst Så många handfat o toaletter finns det ju inte på stan Tänk om barnet inte vill ha blöja sen- tänker bröst flaska... Eller det kan inte bli så?
Sen var det någon i vårtråden som hade en olycka som sprutade över hela rummet... det vill jag inte vara med om för att spara 2:-... det är ju så svårt att tvätta bort
Annars är det häftigt
Haha, spruta ner badrummet har min norpa lyckats göra vid vanliga blöjbyten. Det kommer man inte undan ändå Visserligen är vi lite orutinerade ännu, man kanske lär sig hur man undviker det.