Sv: Sommarmammor 2010 forts
Grattis Grattis till den stora tjejen!
Skönt att det inte gick lika fort den här gången som sist då iaf!
Ja nu tycker jag att både jag och Modett kan föda så att det kommer lite pojkar i den här tråden också!
Själv har jag tillbringat några timmar på falu sjukhus idag. Det är skönt att saker och ting går fort när man är gravid
får lite förtur ibland! Kom iaf upp till dag vården och fick en remiss av dom in till öron näsa hals avdelningen så fick komma in dit direkt
Där inne fick jag diagnosen
faciales pares Tog blodprover för att utesluta borrelia och herpes. Men har troligen bara fått det. Säkert pgr. av graviditeten. Fanns inget att göra åt det. Det skulle gå över av sig själv. Troligen när jag fött ut bebis! Får hoppas på att det blir snart!!
Men ska iaf på återbesök om 2v för att kolla upp hur det ser ut då!
Statusen nu är: höger öga kan inte blinka eller blunda helt, så måste sova med en återfuktare och tillföra ögondroppar dagligen. Höger leende hänger inte med så ser lite sne ut. Även en del stickningar i högra halvan av ansiktet. Känns precis som när man fått bedövning hos tandläkaren och den håller på och går ur.
Men får vara glad så länge jag bara får åkommor som är helt ofarliga men bara lite irriterande