Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hittar inga nappar som är tillräckligt SMÅ. Jag har två nappar och hon får kväljningar av dem för de går så långt bak Det är esskas mini-napp och så en till som du hittar i alla vanliga affärer. Minns inte namnet Jag vet inte vart jag ska hitta mini-mini-napp??
Så det är inte bara jag som blir lappsjuk av att vara hemma en hel dag... haha!
Det låter som ni har det mysigt iaf 3h sömn i stöten hade varit lyxigt. Själv hoppas jag att min vakna lilla flicka snart blir stor nog att göra något Hon sover sällan så länge som 3h i sträck- varken dag eller natt. Imorgon ska vi till BVC och jag hoppas att det inte är för att maten inte räcker till... Verkar så meckigt med ersättning... Har redan börjat snegla på flask o barnmatsvärmare till bilen så jag kan fortsätta mitt "mobila" liv sen med...
Det är inte meckigt alls med ersättning, det finns färdigblandade små tetror att köpa, man häller över någon cl i en liten kopp, värmer 10 sek i mikron, och så är det bara att mata. Otroligt smidigt, och det underlättar enormt när pappan också kan mata så att man kan dela på nätterna, tycker jag.
Tyvärr så fick hon ju RIKTIGT magknip när jag provade med en sån tetra... Men det var ganska länge sen så det kanske funkar om man vänjer in riktigt snällt...
Jag VILL helst klara mig med min mjölk men märker att hon sover ganska mycket längre om jag ger henne 1dl extra mjölk på kvällen i flaska. Provat 2 ggr.
Ännu sålänge är det ok med både bröst o flaska- måste ju fortfarande ha amningsnapp, kanske därför det är ok. Men det går ju fortare för dom att få maten i sig i flaska så jag kan tänka mig att de blir "lite bortskämda"
Annars måste jag säga att det fungerar helt ok här Hon har ALLTID ont i magen på söndagskvällarna så jag ska nästa lördag och söndag äta riktigt snäll mat för att se om det går över
Nu så får vi snart börja göra oss iordning här, BVC idag