Då är det lite knepigare. Hoppas ni hittar något som passar!Vi är ju tvungna att skaffa dubbelvagn och är lite inne på en emmaljunga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är det lite knepigare. Hoppas ni hittar något som passar!Vi är ju tvungna att skaffa dubbelvagn och är lite inne på en emmaljunga
Gått ett par timmar på Ikea idag. Vaggade fram på slutet trots att magen inte är stor. Helt slut i hela kroppen nu. Haft som spänningar i magen på vägen hem i bilen, lite molvärk med. Det är bättre nu när jag halvligger i soffan.
Åh, vi funderar också på en Emmaljunga! Tänkte låta dottern provsitta i en double viking 735 så fort jag orkar släpa hela familjen till barnvagnsbutiken. Om bara sittdelen är tillräckligt stor så slår vi nog till på en sån.
Vi testade en sådan och ger 8/10 tummar upp. Sonen satt riktigt bra i den med vinterkläderna på. Jag tyckte inte 100 om hur den uppförde sig när man vill köra rakt, men är inte van med svängbara framhjul. Är dock i princip mellan den och en Bugaboo då vi vill ha svängbar sittdel
Åh, vad jag är avis på er som känner bebis.
Ligger ju lite efter er andra, går in i vecka 12 på tisdag. Kände storasyster i v 16-17 så hoppas denna ger sig tillkänna rätt tidigt också.
Första UL om 2,5vecka, RUL 22/3
Rena djungeln med barnvagnar
Vi ska börja provköra efter RUL på torsdag tänkte vi..
Jag har surfat rundor lite på nätet och fastnat för en Emmaljunga NXT90F Någon som har erfarenhet av en sån?
Åh, vad jag är avis på er som känner bebis.
Ligger ju lite efter er andra, går in i vecka 12 på tisdag. Kände storasyster i v 16-17 så hoppas denna ger sig tillkänna rätt tidigt också.
Första UL om 2,5vecka, RUL 22/3
Åå de ser kanonfina ut har inte testat en sån men har haft flera Emmaljunga och gillar verkligen. Rejäla och stabila men ändå smidiga. Vi har kört vår senaste Emmaljunga mycket med rejäl överlast (båda barnen samtidigt typ heldagar, kanske inte helt att rekommendera) och den klarar ju vad som helst!
Är det inte den man kan kombinera sittdelen med en hårdlift förresten? Supersmidigt, då slipper köpa separat liggdel om man inte vill förstås
Hehe ja vem känner sig inte efter jag borde nästan tillhöra hösttråden egentligen. Ska på inskrivning 1 feb och då går jag in i vecka 11. Ska du göra kub? Jag vill göra det men där jag bor kostar det om man är under 35. RUL lär bli i slutet på mars så det är en bra bit kvar. Ni som inte vart på RUL än har ni kollat kön? Vi planerar att inte göra det.
Det går väl att låsa framhjulen?
Det är möjligt, har faktiskt ingen aning, det ska jag kolla upp!
Har fått uppfattningen att Emmaljunga är robusta, men ändå smidiga, kollat lite på youtube när dem monterar och fäller ihop och det ser enkelt ut.
Jepp. Frågan är hur tung den blir att knuffa då
Nu hade dom precis ändrat reglerna där vi bor, så vi fick kub men hade de inte gjort det hade vi valt att göra ett privat ultraljud bara för att se liten innan rul.Hehe ja vem känner sig inte efter jag borde nästan tillhöra hösttråden egentligen. Ska på inskrivning 1 feb och då går jag in i vecka 11. Ska du göra kub? Jag vill göra det men där jag bor kostar det om man är under 35. RUL lär bli i slutet på mars så det är en bra bit kvar. Ni som inte vart på RUL än har ni kollat kön? Vi planerar att inte göra det.
Vad blev det för nåt?Hupp, till bilhandlaren nu på förmiddagen. Vi kom, vi såg, vi köpte! Hux flux så äger vi alltså en kombi lång som en blåval. Enoooormt utrymme mellan fram- och baksäte, så det blir inga problem att ha två bakåtvända barnstolar bak.
Vad blev det för nåt?