Ja fy sjutton för att hosta efter snitt. Tror aldrig jag kvävt så många hostningar som första veckan efter .Samma här fy f*n vad ont det gör att nysa efter kejsarsnitt! Och hosta men som sagt, ett användbart trick
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja fy sjutton för att hosta efter snitt. Tror aldrig jag kvävt så många hostningar som första veckan efter .Samma här fy f*n vad ont det gör att nysa efter kejsarsnitt! Och hosta men som sagt, ett användbart trick
Hosta och nysa är inte kul ....
Men att kaskadkräkas x flera inom de första 12 timmarna efter snittet..... det går liksom inte att hindra eller dämpa på nåt vis när hela kroppen tar i. Jag grät som ett litet barn av skräck när jag kände att det var dags igen trots rikliga mängder morfin i kroppen (också anledningen till att jag behövde kräkas alls)
Bvc idag med tremånaderskoll och vaccination! Bebisen fortsätter att öka i vikt med raketfart, 7940 g idag, så 1,2 kg upp sedan sist. Nu är han 62 cm lång.
Vaccinationerna gick bra, han blev ledsen av sprutorna förstås och det skär juli hjärtat, samtidigt som jag är glad att han fått första dosen nu och kan börja få ett skydd mot sjukdomarna nu med tanke på alla utbrott av diverse sjukdomar man hör om emellanåt! Nu verkar han vääldigt trött, så det blir nog en lugn eftermiddag här!
För exakt ett år sedan plussade jag. Och nu är vi här vilket år!Det är helt galet... nu är sommartråden 2019 igång. Tänk för ett år sedan var jag fortfarande helt ovetandes om vad som snart skulle ske. Vilket år, eller vad säger man.
Det är helt galet... nu är sommartråden 2019 igång. Tänk för ett år sedan var jag fortfarande helt ovetandes om vad som snart skulle ske. Vilket år, eller vad säger man.
Små barn har ingen respekt för att man borde fått sova en timme längre Idag... Vi har varit vakna sedan typ 4 men han sussar lite nu. Det blir en lugn morgon iaf för det börjar en film om ett tag som jag vill se. Vi kan ligga kvar i soffan alltså! Bästa natten på länge ändå, från att ha sovit typ 7 timmar i sträck har han sista tiden velat ha mat ungefär varannan timme. Men nu var vi tydligen lite trötta efter att ha varit kinkig i några dagar. Känner mig utvilad! Det har varit lite jobbigt när han varit en liten surpuppa och bara velat bli buren hela tiden, då hade det varit skönt med lite avlastning.
Igår fick han smaka lite banan från mitt finger. Det gick bra men han var hungrig och blev lite upprörd när det inte kom mera mat från fingret. Idag såg han ut att vara väldigt intresserad av min macka men det kändes som ett lite väl stort steg mellan yttepytte banan och ägg och kaviar
Stackars lillgubben här han var väldigt ledsen och kinkig igår efter sprutorna så jag gav till slut en alvedon. I natt kändes han febrig och sov oroligt. Hoppas det blir bättre snart!