Nu är han här idag tittade våran pojke ut på 4470g med akut kejsarsnitt. Nä, det blir sällan som man tänkt sig men han är helt underbar!!
GRATTIS!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är han här idag tittade våran pojke ut på 4470g med akut kejsarsnitt. Nä, det blir sällan som man tänkt sig men han är helt underbar!!
Grattis!!!Nu är han här idag tittade våran pojke ut på 4470g med akut kejsarsnitt. Nä, det blir sällan som man tänkt sig men han är helt underbar!!
Åkte ni långt? Behövdes packning och hur funkade det i så fall?Idag har B åkt tåg för första gången. Hade honom i sele. Han började med att kolla sig omkring, sen äta, sen snacka, sen äta lite till och så somna vid bröstet.
Sen åkte vi buss också. Även då i selen. Nu är vi hos mormor och ska snart ta ett bad i hennes badkar.
Vi har också fått plats på babysim. I mars ...
Bara en timme. Hade med mig skötväska bara. Och en jacka. Hade nog kunnat åka längre utan problem.Åkte ni långt? Behövdes packning och hur funkade det i så fall?
Fick hjälp att komma ur sängen dagen efter, för att ta katetern. Hade jäkligt ont i en vecka så jag fick Alvedon 665, fick även morfin inför natten första tre dygnen. Åt vanlig alvedon i lite mer än en vecka.Ni som gjort kejsarsnitt, när klarade ni av att resa er, gå och duscha osv utan assistans? Har bara gått ett dygn men känner mig väldigt handikappad än så länge.
Usch ja den läkningen är inte gjord över en natt.Fick hjälp att komma ur sängen dagen efter, för att ta katetern. Hade jäkligt ont i en vecka så jag fick Alvedon 665, fick även morfin inför natten första tre dygnen. Åt vanlig alvedon i lite mer än en vecka.
Kunde göra saker själv och gå, men ytterst långsamt. Vågade knappt hosta i lite mer än en vecka, kändes som det skulle spricka - även fast jag vet att det inte skulle göra det.
Jag bodde i sjukhuslinne och mjukisbyxor i två veckor .Usch ja den läkningen är inte gjord över en natt.
Igår kväll tog jag mig ut ur rummet för första gången. Idag har jag äntligen fått på mig vanliga kläder och kunnat kasta det fina sjukhuslinnet och nättrosorna. Tanken är att vi ska åka hem i eftermiddag, ska bli skönt men det är samtidigt tryggt att vara här. Bebis mår jättebra och har precis träffat läkaren, allt såg bra ut bara PKU-provet som ska göras när bebis strax är 48 timmar.
Jag bodde i sjukhuslinne och mjukisbyxor i två veckor .
Jag hade det hela tiden på BB, så himla bekvämt! Hade jag varit mindre moralisk hade jag nog gärna norpat ett sjukhuslinne, men det känns inte så riktigt och rätt och lagligt
Jag tyckte första två dagarna var värst. Jag tog mig ju upp själv och så men det gick låååångsamt.. behövde hjälp att få på trosor och byxor någon dag till men jag är envis och måste klara av allt själv hela tiden.. hoppas du mår bättre nu!Ni som gjort kejsarsnitt, när klarade ni av att resa er, gå och duscha osv utan assistans? Har bara gått ett dygn men känner mig väldigt handikappad än så länge.