Puh, ja jag har förstått att den kan pågå ett tag! Just det där med sömnen kan vi pricka av, han är jätteorolig på natten vilket han aldrig varit innan, ligger och gnäller och bökar och äter mycket(!).
Vi hade ju också några bra nätter, så vi tänkte att äntligen får vi kanske sova längre än till 04, men så vände det till det sämre igen. Vår pendlar från glad till ledsen till arg till glad igen hur många gånger som helst varje dag, det känns som att jag vänder ut och in på mig själv utan att han blir nöjd. Ännu mer frustrerad blir jag över att pappa går bra, då funkar det att sitta i babysittern och vara glad? Jag ska gå runt och bära och prata och leka hela tiden och ändå gnälls det.
Vi gav upp och la honom mellan oss hela perioden, det blev så mycket lugnare då (och det var som sagt inga problem att sova egen säng nu). Men ja, väldigt hungrig, har matat mer än innan. Men han har alltid somnat om även om vi matat runt 5-6 , iaf en stund och om han ligger bredvid mig.
Algot har inte varit så kinkig men lite mer än vanligt har det nog varit (man vänjer sig liksom efter ett tag att man inte vet längre vad som är det vanliga ). Men lite mer krävande kan man nog säga, velat ha lite mer uppmärksamhet och så. Vi har fått investera i lite fler leksaker att pilla med och öppna förskolan har varit jättebra eller att bara träffa folk. men ändå inte överstimulera men har varit bra med lite lagom aktiviteter.