Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så spännandeJag börjar undra om det var slöseri med pengar att betala in oss på furuvik inför Winnerbäck-konserten i kväll. Jag tror inte vi kan vara kvar till 20 i kväll, inte om det tänker öka i intensitet såhär. Haha.
Jag börjar undra om det var slöseri med pengar att betala in oss på furuvik inför Winnerbäck-konserten i kväll. Jag tror inte vi kan vara kvar till 20 i kväll, inte om det tänker öka i intensitet såhär. Haha.
Låter som att det gick fort. Grattis!Det blev ingen konsert här. Vi åkte in till förlossningen istället och 20.24 föddes vår dotter.
Ja det gick enormt fort, hann knappt med själv. Var 10 cm öppen då vi kom in på förlossningen redan. Vi hamn vara här en timme innan hon var född. Ute på två krystvärkar. Turbobebis minst sagt. Nu ligger hon här och sover påitt bröst.
Det blev ingen konsert här. Vi åkte in till förlossningen istället och 20.24 föddes vår dotter.
Det blev ingen konsert här. Vi åkte in till förlossningen istället och 20.24 föddes vår dotter.
Ja det gick enormt fort, hann knappt med själv. Var 10 cm öppen då vi kom in på förlossningen redan. Vi hamn vara här en timme innan hon var född. Ute på två krystvärkar. Turbobebis minst sagt. Nu ligger hon här och sover påitt bröst.
Häftigt! Stort grattis!Det blev ingen konsert här. Vi åkte in till förlossningen istället och 20.24 föddes vår dotter.
Oj det var snabbt! Grattis!!Ja det gick enormt fort, hann knappt med själv. Var 10 cm öppen då vi kom in på förlossningen redan. Vi hamn vara här en timme innan hon var född. Ute på två krystvärkar. Turbobebis minst sagt. Nu ligger hon här och sover påitt bröst.
Grattis!Det blev ingen konsert här. Vi åkte in till förlossningen istället och 20.24 föddes vår dotter.