MikaTela
Trådstartare
5.38 imorse föddes vår lilla Sixten ❤
Grattis till sommarens första pojk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!5.38 imorse föddes vår lilla Sixten ❤
Stort grattis!!!5.38 imorse föddes vår lilla Sixten ❤
Grattis!! Var det planerat snitt eller kom han bara tidigt? Kom ditt första barn också tidigt?5.38 imorse föddes vår lilla Sixten ❤
Stort grattis!5.38 imorse föddes vår lilla Sixten ❤
Vi stannade faktiskt på BB över natten så vi åkte hem i fredags morse. Alla barnmorskor skrämde upp oss med att dygn två är såååå tungt och att förstagångsföräldrar bör stanna MINST två dygn, och snittade mammor ännu längre, och vi kommer vara så oroliga, bla bla bla. Så himla tramsigt, varken jag eller min man var oroliga, vi kände med en gång att vi knöt an till tösen och det kändes väldigt enkelt och okomplicerat att vara med henne. Så vi stannade över natten mest för att göra dem nöjda. Mina föräldrar hämtade oss och vi åkte hem och åt lunch och skålade i riktig champagne . Nu har vi varit på återbesök på BB för viktkontroll och vikten har vänt uppåt. Mjölken rann till på lördagen och JÄKLAR, brösten dubblade i storlek på några timmar. Nu har jag lite mjölkstockning men har ingen feber och med amning och värme ska det nog snart gå över.
Tösen är nöjd och glad mest hela tiden, jag och partnern är ett dream team och vi är så kära i vår tösabit. Och jag känner mig trots snittet lätt och smidig som en fjäder jämfört med preggotiden. et här med att vara förälder är grymt!
Grattis!! :-)5.38 imorse föddes vår lilla Sixten ❤
Stort grattis!5.38 imorse föddes vår lilla Sixten ❤
Lite magbildsdags tycker jag!
Jag ser likadan ut i kroppen som innan, vikten sitter på magen, senaste jag vägde mig hade jag gått upp 2 kg.
Vecka 35 (34+1)
Tack!Avundas din lilla viktuppgång.
För 2 v sen hade jag gått upp 14 kg totalt. Dock misstänker jag mycket vätska i kroppen för det var mitt i värmen då jag hade svulöna ben och fötter. För jag kan fortfarande ha mina vanliga jeans sen innan graviditeten med enbart en liten snodd vid knappen.
Fin mage du har!
Tack!
Jag vägde in mig hos BM på 106 kg vid inskrivning, så jag behöver inte ens gå upp i vikt. Det känns som jag har tur, mitt ätande har verkligen ändrats och jag hoppas jag kan hålla i det efter också! Men ja, svullna fingrar och fötter, det är inget kul alls, det ska bli skönt när det återgår till det normala