Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vrålåket levererades idag! Sjukt nöjd, så jäkla fin vagn!
Dessutom klarade jag teoriprovet inför körkortet idag. Vilken dag!
Tänk vad fort allt kan ändras på bara ett par veckor.
Nu så känner jag mig tung, stor och osmidig. Märks verkligen att det bara är
29 dagar kvar till BF.
Känner igen det där. Vi ligger väl ganska lika i tid? Den här veckan har jag verkligen börjat känna mig otymplig fast jag inte gått upp i vikt. Det känns tungt och liksom motigt att röra på sig och bebis stökar heeeeela tiden. I och för sig skönt att slippa oroa sig för minskande fosterrörelser som jag gjorde ett tag, men det är jobbigt att jobba när ongen sparkar på revbenen som besatt.
Jag är lite sugen på ett andningslarm, just för min egen skull.. Men har inte riktigt bestämt mig ännuHörrni. Andningslarm. Är det nåt man borde köpa?
Hur tänker ni med bröstpump? Köper man det när babyn är här och om det finns behov, eller köper man det nu?
Hur är det med babysitter?
Hörrni. Andningslarm. Är det nåt man borde köpa?
Hur tänker ni med bröstpump? Köper man det när babyn är här och om det finns behov, eller köper man det nu?
Hörrni. Andningslarm. Är det nåt man borde köpa?
Jag har köpt andningslarm. Jag har fått den tråkiga upplevelsen att min ena systerson dog i PSD 6 månader gammal.
Därför väljer jag andningslarm.
Finns blöjlarm som man fäster på blöjan och kan ha även vid samordning, vagga och vagn.
Sen finns det sänglarm att ha under madrassen i spjälsängen.
Jag har köpt bägge sorter (eller vi fick det stora av mina föräldrar) begagnade till bra priser.
Hellre att det "fellarmar" 100 ggr än att det är försent en enda gång!
Ni som köpt babysitter - har ni köpt en enkel eller en med funktioner? De som kan vagga och spela upp låtar är ju rätt så dyra...
jag har köpt en enkel bara, från petit cherie.Ni som köpt babysitter - har ni köpt en enkel eller en med funktioner? De som kan vagga och spela upp låtar är ju rätt så dyra...
V
jag har köpt en enkel bara, från petit cherie.
Kl.
Idag känner jag mig ledsen och besviken på sambon
Vi hade tid bokad imorgon eftermiddag för att skriva på om hans faderskap då jag känt att det är viktigt att ha innan förlossningen, OM något skulle hända mig. Då är det klart så han kan ta med sig bebis och allt sånt.
Blev tillsagd att avboka för han har inte tid att följa med och det känns inte som en prioritering för honom
Frågade när han tror att han har tid och får svaret: får väl göra det efteråt, när jag ändå är hemma i augusti.
Åh vad det verkligen känns som om bebis är viktig
Har förklarat varför det känns så viktigt och får då svaret: "äsch, då är det ju bara att göra ett DNA prov så är det inga problem"Det förstår jag, det hade känts jätteviktigt för mig med om vi inte varit gifta. Säg till honom att du verkligen vill göra det, förklara varför, han kanske inte har fattat?