Någon mer än jag som har dålig aptit?
Senaste veckan har jag ätit minimalt, och jag har försökt få i mig mat. Idag har det blivit 120 gram naturgodis (cashewnötter, mandlar) och jag är proppmätt. Igår så fick jag i mig ett halvt knäckebröd, och dagen innan det ca en halv dl pasta med skinksås. Och det är över hela dygnet. Förstår inte varför jag inte känner någon hunger och blir mätt så in i bänken fort.
Mitt TUL blev flyttat på, till min besvikelse, men på måndag får jag se grabben igen. Har pratat med jobbet också och det ser ut som att jag går på semester redan vecka 23, och sen blir det ju barnafödsel efter det
. Fixar inte att jobba, men läkaren på spec är värdelös. Det hör till med foglossningar menar hon, men jag orkar inte ha så ont, och nu blev jag förflyttad på jobbet med till en arbetsgrupp där det egentligen inte krävs någon fysisk ansträngning. Men bara det faktum att jag inte kan slappna av gör att jag får mer foglossningar... så försäkringskassan tycker inte jag behöver någon HP eftersom min nya arbetsplats inte är tillräckligt tung.
TUR att jag har ca 11 veckor semester jag kan ta ut. Så kan ju lösa det ändå... och nästa år får jag ju fem nya veckor så inte så att jag kommer lida något fruktansvärt