Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja herregud vad tiden går fort, här har vi nu bara 47 dagar kvar och idag har jag exakt en månad kvar på jobb, helt galet
Har vi inte många pojkar i tråden? Tycker alla får tjejer runt omkring mig, men blir iaf många buke boys i sommar
Ja herregud vad tiden går fort, här har vi nu bara 47 dagar kvar och idag har jag exakt en månad kvar på jobb, helt galet
Har vi inte många pojkar i tråden? Tycker alla får tjejer runt omkring mig, men blir iaf många buke boys i sommar
Grabbligan
Nähä, jag har en liten tös i listanFast vi är nog många som inte tagit reda på kön. Men i listan är vi bara pojkar som är i fyllda!
Och vad gjorde jag igårkväll när jag visste det var en pojke. Jo tittade bäbiskläder igen fast jag har mängder. Hahaha
Tänk vad många nya Rolf-Göran och Jan Brink som kommer födas åt Sverige i år!
Haha
Det är okey att behöva andas och landa i allt inför en sådan här stor omställning.
Sambon tycker nästan jag är jobbigt kontrollfreak nu, försöker förbereda allt nu i god tid innan för att slippa stressa och tänka på det sen!
Ingen bra dag idag. V 35 och jag tycker inte bebis rört sig lika mycket som vanligt de senaste dagarna, bara små buffar och tryck upp i revbenen. Och idag knappt inget. Drack saft och kallt vatten, efter 45 min ungefär började bebis äntligen röra sig och var livlig i ca 30 min.
Känner mig så nojig, men vet inte om jag borde kontakta förlossningen? Är ju säkert inget, känner ju ändå små rörelser, men inte lika mycket som tidigare. Tror ju att bebisen ligger annorlunda, känns så iaf. Vill inte åka till förlossningen i onödan om allt är som det ska.
Någon som har en cirkelsåg så jag kan få plats vid skrivbordet på jobbet eller?
Igår på väg till Gotlandsfärjan så köpte vi vagn! En Kronan Duo S från -14 i strålande skick. Det känns himla gött! Nu är det bara resten kvar....
Nu är vi på Gotland hos svärföräldrarna och ska bli bortskämda i fyra dagar. Myyyysigt!
Ring och fråga dom, säkert är det ingen fara men bättre att kolla en gång för mycket för att slippa oroa sig :-)Ingen bra dag idag. V 35 och jag tycker inte bebis rört sig lika mycket som vanligt de senaste dagarna, bara små buffar och tryck upp i revbenen. Och idag knappt inget. Drack saft och kallt vatten, efter 45 min ungefär började bebis äntligen röra sig och var livlig i ca 30 min.
Känner mig så nojig, men vet inte om jag borde kontakta förlossningen? Är ju säkert inget, känner ju ändå små rörelser, men inte lika mycket som tidigare. Tror ju att bebisen ligger annorlunda, känns så iaf. Vill inte åka till förlossningen i onödan om allt är som det ska.
Kronan verkar vara fina vagnar! Vi fastnade också för en Kronan Duo (med fasta hjul) :-)Igår på väg till Gotlandsfärjan så köpte vi vagn! En Kronan Duo S från -14 i strålande skick. Det känns himla gött! Nu är det bara resten kvar....
Nu är vi på Gotland hos svärföräldrarna och ska bli bortskämda i fyra dagar. Myyyysigt!
Har ni också kommit i det läget att det är fläckar på magen hela tiden?