Sommarföräldrar 2016 del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja herregud vad tiden går fort, här har vi nu bara 47 dagar kvar och idag har jag exakt en månad kvar på jobb, helt galet :nailbiting:

Har vi inte många pojkar i tråden? Tycker alla får tjejer runt omkring mig, men blir iaf många buke boys i sommar :D

Fast vi är nog många som inte tagit reda på kön. Men i listan är vi bara pojkar som är i fyllda! :p

Och vad gjorde jag igårkväll när jag visste det var en pojke. Jo tittade bäbiskläder igen fast jag har mängder. Hahaha

Tänk vad många nya Rolf-Göran och Jan Brink som kommer födas åt Sverige i år! ;)
Haha

Haha. Nu är jag mer hund än häst ;) och namnmässigt så är mitt inte likt något av ovanstående alls. Får dubbelkolla på torsdag könet. Så då kan jag nog vara mer 100. Med tanke på hur jag är hormonellt så känns jag mer som gravid med tös men det var ju inte det dom såg i 19+0 så ^^

26+0 idag. Vart har tiden tagit vägen? Inte fixat något alls. Men det är lite synonymt med hur det ska vara ;) vet att jag fixat veckan innan bf innan.

Har nog beslutat för att behålla vår kära gamla brio även till denna bebis. Och köpa ny fräsch sittvagn till våren. Som liggvagn är det inte många vagnar som överträffat brion. (Brio Kombi 2004) Dessutom kan vi då lägga mer pengar på annat. Inte fy skam det Heller. ^^

Det är okey att behöva andas och landa i allt inför en sådan här stor omställning.
Sambon tycker nästan jag är jobbigt kontrollfreak nu, försöker förbereda allt nu i god tid innan för att slippa stressa och tänka på det sen!

Sådan var jag med, men jag ändrade sedan allt när Bönan väl kom till världen :banghead::o:D

Suck!
Chefen har fyllt i papprena till försäkringskassan helt fel såg jag nu när jag fick dom. Hon är bortrest nu hela veckan.
Funkar det att bara ändra på det befintliga pappret eller måste jag be försäkringskassan om ett nytt?

Det är timmarna/v som hon skrivit fel, alltså är hela lönen och allting fel uträknat ...

Ingen bra dag idag. V 35 och jag tycker inte bebis rört sig lika mycket som vanligt de senaste dagarna, bara små buffar och tryck upp i revbenen. Och idag knappt inget. Drack saft och kallt vatten, efter 45 min ungefär började bebis äntligen röra sig och var livlig i ca 30 min.
Känner mig så nojig, men vet inte om jag borde kontakta förlossningen? Är ju säkert inget, känner ju ändå små rörelser, men inte lika mycket som tidigare. Tror ju att bebisen ligger annorlunda, känns så iaf. Vill inte åka till förlossningen i onödan om allt är som det ska.

Ingen bra dag idag. V 35 och jag tycker inte bebis rört sig lika mycket som vanligt de senaste dagarna, bara små buffar och tryck upp i revbenen. Och idag knappt inget. Drack saft och kallt vatten, efter 45 min ungefär började bebis äntligen röra sig och var livlig i ca 30 min.
Känner mig så nojig, men vet inte om jag borde kontakta förlossningen? Är ju säkert inget, känner ju ändå små rörelser, men inte lika mycket som tidigare. Tror ju att bebisen ligger annorlunda, känns så iaf. Vill inte åka till förlossningen i onödan om allt är som det ska.

Bättre kolla en gång för mycket :) ring så fort du är orolig eller det inte känns som det brukar!

DSC_5422_zps9kncz0su.jpg

Någon som har en cirkelsåg så jag kan få plats vid skrivbordet på jobbet eller? :p:D

Igår på väg till Gotlandsfärjan så köpte vi vagn! :love: En Kronan Duo S från -14 i strålande skick. Det känns himla gött! Nu är det bara resten kvar.... :sneaky:

Nu är vi på Gotland hos svärföräldrarna och ska bli bortskämda i fyra dagar. Myyyysigt!

Igår på väg till Gotlandsfärjan så köpte vi vagn! :love: En Kronan Duo S från -14 i strålande skick. Det känns himla gött! Nu är det bara resten kvar.... :sneaky:

Nu är vi på Gotland hos svärföräldrarna och ska bli bortskämda i fyra dagar. Myyyysigt!

Kronan är fina! Tittade på den också och velade mellan Emmaljunga och Kronan. :)

Ring och fråga dom, säkert är det ingen fara men bättre att kolla en gång för mycket för att slippa oroa sig :-)

Kronan verkar vara fina vagnar! Vi fastnade också för en Kronan Duo (med fasta hjul) :-)

Har ni också kommit i det läget att det är fläckar på magen hela tiden? ;)

Har ständigt fläckar på magen. :p Samt att jag typ slår i den i allt och alla, haha. Har även alltid enorma mängder suddgummiskräp på den. (Suddar orimligt mycket på jobbet, lärt mig att sudda nedåt så det hamnar på golvet. Eller tydligen på magen. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 135
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 068
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 552

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka