Ont?! Hur gör de då? Jag tycker det är lite olustigt men ont gör det inte.
Jag har sjukt känslig mage, så är nog därför.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ont?! Hur gör de då? Jag tycker det är lite olustigt men ont gör det inte.
Fick info på RUL, görs på alla de stora sjukhusen under ett par år. Man gör 2 VUL med 2-4 v mellanrum, gjorde första direkt efter RUL så detta var sista, sen får de också veta när barnet föddes.
Det får man inte veta Jag är dock läskunnig så 31 mm.Intressant! Hur lång var den?
Jag har sjukt känslig mage, så är nog därför.
Ingen cervix-studie men har tackat ja till ett par andra. Kommer dock inte ihåg vilka just nu Men två eller tre olika.Man mäter med VUL, inget pillande på magen
Man mäter med VUL, inget pillande på magen
Min är ju runt 10-12, därför jag ligger här.Det får man inte veta Jag är dock läskunnig så 31 mm.
Min är ju runt 10-12, därför jag ligger här.
Håller tummarna för det!Intressant att veta, jag har faktiskt tänkt på det just eftersom jag är med i den här studien! Hoppas du får ligga hemma i soffan snart istället.
Så är det. Men jag har inte speciellt mkt sammandragningar. Och självklart måste jag ta det väldigt lugnt. Men att ligga på soffan hemma?
Jag är inte med i nån studie, inte blivit tillfrågad heller. Låter spännande. Gillar sånt.
@superstar Härligt att du knep den sista
Jag fick förresten svar på min graviditetspenning ansökan idag. Blev beviljad hel graviditetspenning från 30/4 med andra ord jobbar jag mina sista dagar nu. Sista dagen nästa torsdag
Åh va skönt att den beviljades och konstigt att gå hem "redan" nu. Vi ska ju inte ha barn förrän i sommar, det är väl lååååångt kvar? Jag går på 50 % gravpenning om 2 veckor. Ångrat lite att jag inte sökte hel i stället, men har en del semester också så trots att jag planerar att jobba fram till BF så har jag bara ca 20 pass kvar, ganska lugnt tempo alltså.
Nu hopp i säng, barnmorskan i morrn bitti.
Jag är inte med i nån studie, inte blivit tillfrågad heller. Låter spännande. Gillar sånt.
@superstar Härligt att du knep den sista
Jag fick förresten svar på min graviditetspenning ansökan idag. Blev beviljad hel graviditetspenning från 30/4 med andra ord jobbar jag mina sista dagar nu. Sista dagen nästa torsdag
Onsdag ju om du är beviljad från 30/4