Spännande att folk ser det så tidigtGalet! Det syns tydligen mer på mig än vad jag förstår! En kollega, som jag inte ens känner särskilt väl, frågade just om jag hade en stor förändring på gång i livet, hon såg det i mitt ansikte! Sen sa hon Grattis, det är kul med barn. Jag bara satt helt chockad!
Har hört förut om sådana som ser graviditeter tidigt, men i vecka 6??? Och idag har jag inte ens tänkt på det särskilt mycket, så jag gick inte runt med det där fåniga leendet som jag ibland annars kommer på mig själv med.
Var hos mina föräldrar i helgen, och tyckte att dom tittade jättekonstigt på mig hela tiden, men det var nog bara inbillning.
Vilka har ni berättat för? Om inte, när planerar ni att göra det? Jag hade tänkt hålla mig till jul när det gäller familjen, då jag kommer vara i v 12, men vet inte om jag kommer klara så länge
Med första barnet: Vi väntade till v.12 med bror och styvfar samt min farmor. Min mamma fick veta tidigare, även farfar, på hans födelsedag. Sambons pappa, syskon och farmor fick veta när pappan fyllde år runt kanske v. 14? Mamman strax efter UL i v. 18 och resten av släkten på mammans sida på julafton, knappt 4 månader innan bf.
Inte så tät kontakt med mamman och hennes släkt och min pappa finns inte i livet varför han inte är med där.