BF- LISTA
Juni
5- Ammisan, 27 år, första barnet, södra Halland.
9- Thera, 32 år, andra barnet, södra Småland.
12- Honungshumlan, 27år, första barnet, Norra Halland
26- Rosen-Knoppen, 26år, första barnent, Stockholm.
Juli
9- byssan, 27 år, första barnet
11-Hyldeblomst, första barnet
17- Kaki, 25 år, första barnet
21- Evina, 28 år, första barnet
Augusti
Det får bli ett ungefärligt datum, men någon gång i början/mitten på juli om allt går bra. Hur har ni räknat fram?
Idag har det börjat något nytt. En plötslig huggande/stickande känsla i högra sidan i höjd med naveln ungefär. Inte särskilt behagligt. Har givetvis googlat mig halvt fördärvad och hittat att det kan vara ligament som töjer sig. Så jag hoppas innerligt att det bara är som det ska.
Annars känner jag ingenting direkt, vaknade i morse utan minsta sug eller annat obehag (som börjat kännas lite välbekant) i magen och blev omedelbart övertygad om att något var fel. (Jag borde väl känna MER, inte mindre. Är jag öht verkligen gravid??) Ska det fortsätta såhär lär jag vara ett nervvrak innan jul
Måste ta tag i MVC-biten också. Ringde tidigare i veckan, de har löjligt ont om tider och ingen alls när min sambo har möjlighet att vara med inom enligt dem rimlig tid. BM tyckte att jag kunde komma själv, det tycker varken sambon eller jag är ett bra alternativ. Han vill vara med och jag vill att han ska vara med och få all information.