Här går det undan! Gick in i vecka 6 (5+0, säger jag rätt?) idag och var på första besöket hos barnmorskan. Plussade ju i tisdags, ringde dit på onsdagen och berättade om min gravid-chock och fick tid för första hälsosamtalet redan idag. Kändes jättebra, men samtidigt helt surrealistisk och jag kunde inte begripa vad jag gjorde där... Hon var cool iaf, kändes jättetrevlig och påtalade att hon förstod att jag känner mig chockad men att de flesta graviditeter är oplanerade och leder till större eller mindre chock men brukar sluta bra ändå
Jag mår oförskämt bra, men det är ju väldigt tidigt. Eftersom jag knappt har några symtom är jag så osäker på om jag bara inbillat mig alltihopa? Måste nog göra ett test till.
Har så svårt att hålla tyst om detta, men samtidigt är det lite mysigt att gå runt och bära på en hemlighet Har berättat för tre nära vänner, resten vill jag hålla på några veckor till.
Trevlig helg! Hoppas alla får lugnt med illamående och annat och lyckas njuta av lite fredagsmys ikväll.
Jag mår oförskämt bra, men det är ju väldigt tidigt. Eftersom jag knappt har några symtom är jag så osäker på om jag bara inbillat mig alltihopa? Måste nog göra ett test till.
Har så svårt att hålla tyst om detta, men samtidigt är det lite mysigt att gå runt och bära på en hemlighet Har berättat för tre nära vänner, resten vill jag hålla på några veckor till.
Trevlig helg! Hoppas alla får lugnt med illamående och annat och lyckas njuta av lite fredagsmys ikväll.