Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varesig man kämpat i flera år, eller lyckas på första försöket, så får man lov att gnälla!Vi har ju kämpat för det här, det tog en stund och så gnäller jag nu.. Vad är det med mig? Känner mig så otacksam!
Helt sant! Jag älskar min dotter så himla mycket men jäklar vad jag hatar att vara gravid! Minns när jag satt på tunnelbanan i v.40 och grät för att jag inte ville mer. Mådde så dåligt och hade så jävla ont i kroppen.Varesig man kämpat i flera år, eller lyckas på första försöket, så får man lov att gnälla!
Det kan vara fruktansvärt jobbigt att vara gravid, så spelar det ingen roll hur efterlängtat barnet är...
Ärligt talat, detta är första försöket, vi hade inte koll på ÄL mer än på ett ungefär och var inte särskilt flitiga i sänghalmen. Dottern är en "Hoppsan" som blev till på avbrutet samlag. Jag har inte hunnit bilda en relation till fostret även om jag sett fram emot bebis. Ett missfall idag skulle jag ändå ta som okej. Inte kul men helt okej. Jag tror att vi kan lyckas framöver också om det skulle gå snett. Kanske inte lika omgående men ändå.Nej fy... Hoppas det ger sig och inte är ett MF!!
Jag hade en rosa flytning, jätte ljus ljus ljus rosa, stor som en knappnål, ingenting alltså men jag blev så himla nojjig! Och googla sönder mig, till slut fick jag kasta iväg telefonen. Har kommit liiiiite flytning efter det men mer åt det beiga, gula hållet. Gissar att det är normalt men kan ändå inte låta bli att oroa mig!
Usch önskar att dom här veckorna bara kunde spolas förbi, tills illamåendet är borta, tills man vet att allt är bra och att det överhuvudtaget finns nåt där inne.
Går in i vecka 8 (7+0) idag och tiden går för jäkla sakta!