Stooort GRATTIS!Haha, just det ja, jag glömde blev f.ö inte ens hembakad pizza. Nu är jag på pizzerian och väntar in att de är klara. Vi var hungriga allihopa och orkade inte laga mat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stooort GRATTIS!Haha, just det ja, jag glömde blev f.ö inte ens hembakad pizza. Nu är jag på pizzerian och väntar in att de är klara. Vi var hungriga allihopa och orkade inte laga mat
Idag har bebis fått vara på sin första vigsel. Det var föräldrarna som kom på under förmiddagen att man kunde fara och gifta sig sådär hastigt och lustigt, bara vi och barnen precis lagom. Firas med hembakad pizza och kanske lite gott vid tv:n ikväll. Oss upp i dagen
Känner inte igen det men hur är det om ni går in bara ni i en kyrka t.ex? Kanske hade hörselskydd hjälpt att stänga av lite?Nu är A snart 7 månader. Kan sitta själv och har lärt sig rulla till sidorna när hon vill då "pruttar" jag henne i sidan eller nacken och det är kul
Men nätterna.. Snark! Ska snuttäta varje/varannan timme på sistone igen. Längtar tills denna fas är över och hon kan sova längre än 2h i sträck!
Ikväll skulle vi på romantisk 4 rätters middag på gammal fin restaurang Men en härdsmälta hos A under varmrätten förtog lite av känslan. Panikslagen utan anledning? Dock va personalen jättebra och vi fick flytta till en egen salong där vi kunde ta det lugnt. Efter en halvtimme typ så va hon sig själv igen och vi blev serverade resten därinne. Vi kom på sen att det va samma sak på hennes dop egentligen, och på nyårsfesten. Stora rum med mycket folk och akustik. Ledsen A.
Känner ni igen något sånt?
Vanliga restauranger med normal takhöjd har gått bra...
Känner inte igen det men hur är det om ni går in bara ni i en kyrka t.ex? Kanske hade hörselskydd hjälpt att stänga av lite?
Vi hade hindersprövning och någon lapp man kunde fylla i om vigsel liggande. Jag beordrade sambon att fylla i den när jag fick veta om tumören. Vi fick den i veckan här.Bara vi hade nog gått bra. Det är nog det högljudda som är jobbigt. Men provade hörselskydd på nyår men det hjälpte inte då iaf. Och ikväll var det inte alls högljutt egentligen.. På dopet provade vi inte det för det passade dåligt till outfiten
Måste fråga, hade ni vigselbevis och hindersprövning klart och hemma idag när ni kom på att ni skulle gifta er? (läste nämligen om ett drop in ställe här idag och drömde mig bort lite)
Vi hade hindersprövning och någon lapp man kunde fylla i om vigsel liggande. Jag beordrade sambon att fylla i den när jag fick veta om tumören. Vi fick den i veckan här.
Vi hade hindersprövning och någon lapp man kunde fylla i om vigsel liggande. Jag beordrade sambon att fylla i den när jag fick veta om tumören. Vi fick den i veckan här.
Ptjau, jag har ju hela tiden tryckt på att vi ska gifta oss av juridiska skäl. Nu hade jag mer att trycka på även om jag inte är beredd att dö i någon förmodligen godartad tumör
Ptjau, jag har ju hela tiden tryckt på att vi ska gifta oss av juridiska skäl. Nu hade jag mer att trycka på även om jag inte är beredd att dö i någon förmodligen godartad tumör
Ja det är klart att det underlättar. Det är ju kanske inte lika nära för min partner (make? ) att folk går och dör stup i kvarten som det är för mig. Nu ser han väl på ett annat sätt att livet kan vändas snabbt. Med hus och barn känns det viktigt att ordna. Sen hade man väl kunnat önska sig andra omständigheterDu ska självklart inte dö av den där tumöruslingen, men - gud förbjude - det kan ju hända vem som helst att en partner hastigt och oväntat gar bort.
Min man förklarade igar kväll omständligt hur och var han har sparat alla inställningar till värmepumpen "Ifall du maste ställa om den eller sa." "Hoppas inte!" sa jag och han menade bara att när hans far plötsligt gick bort sa var alla väldigt glada över hans extrema ordningssinne...
Ja det är klart att det underlättar. Det är ju kanske inte lika nära för min partner (make? ) att folk går och dör stup i kvarten som det är för mig. Nu ser han väl på ett annat sätt att livet kan vändas snabbt. Med hus och barn känns det viktigt att ordna. Sen hade man väl kunnat önska sig andra omständigheter
På onsdag har jag tid på karolinska. Ska bli spännande att se vad de säger. Lite för spännande ibland men det ska bli skönt att få veta något.
Ja det är klart att det underlättar. Det är ju kanske inte lika nära för min partner (make? ) att folk går och dör stup i kvarten som det är för mig. Nu ser han väl på ett annat sätt att livet kan vändas snabbt. Med hus och barn känns det viktigt att ordna. Sen hade man väl kunnat önska sig andra omständigheter
På onsdag har jag tid på karolinska. Ska bli spännande att se vad de säger. Lite för spännande ibland men det ska bli skönt att få veta något.