Stort grattis!! Nu väntar vi på nästa sommarbebis!!Han vägde 3545 g och var 50 cm lång. Vi mår bra och kommer åka hem efter att de tagit PKU-provet imorgon fm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stort grattis!! Nu väntar vi på nästa sommarbebis!!Han vägde 3545 g och var 50 cm lång. Vi mår bra och kommer åka hem efter att de tagit PKU-provet imorgon fm.
Har mått bättre, imorgon måste jag göra nåt åt det här. Frågan är vart man ska ringa? Bb? Vc? Kommer bli uppringd av BVC imorgon bitti så jag frågar nog henne vart jag ska vända mig.
På em mådde jag verkligen dåligt, men tog alvedon och då kände jag mig mycket bättre. Efter sex timmar gick dom ur och nu börjar jag huttra igen
Jag har inte behövt någon hjälp. Fick ha kvar droppnålen tills idag utifall att, men nu är den borta. Jag frös och spydde som en gris efter alla mediciner och chocken. Så jag låg ju några timmar under dubbla filtar + värmelampa. Sedan räckte det med mat vatten och vila.
Svarar er alla:
Idag hade jag 37,5 Jippi!!! Tror mer på mjölkstockning, har ont i vänster bröstet men det är absolut inte stopp så det inte kommer mat, snarare för mycket! Jag duschar varmt och sen kör jag vetekudde. Behandlar man med antibiotika om det inte går över?
Nää bara hålla bröstet varmt tills det gett med sigSka man få lov att gå runt med ulltröja hela sommaren nu då?
Om man hade fått på sig en ja...Finns ullinlägg till BHn.
Har du så ont?Om man hade fått på sig en ja...
Om man hade fått på sig en ja...