Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@DarkInNight Vi åkte, det var makens syster, vi och kusinen. Han hade piggnat på sig och ville att vi skulle ses =)
Nu har vi varit in till förlossningen för en koll, allt såg bra ut så nu kan jag slappna av
Man ska INTE googla på minskade fosterrörelser..
Usch vad hemskt. Håller tummarna för att det inte är någon fara.Det ska då hända grejer hela tiden som man ska oroa sig över..
Min mage har ju varit extra knas under graviditeten, lös i magen varje dag och toabesök minst 1-2 ggr per dag.
Igår råkade jag vara mindre lös, var så glad haha. Men såg sen att det fanns blodstrimmor, 1177 (vågade inte kolla andra sidor) säger kontakta läkare så nu väntar jag på att VC ska ringa upp.
Har läst att man ofta blir hård i magen under graviditeten pga minskad ämnesomsättning.
Någon som varit med om tvärtom, graviditet och ökad förbränning /lös i magen ? Eller har erfarenhet av blod i avföring?
Tack. Skönt att höra att jag inte är ensam om att inte vara hård i magen!Usch vad hemskt. Håller tummarna för att det inte är någon fara.
Jag tillhör samma kategori som du dvs inte det minsta hård i magen.
Hemorojder är ju vanligt när man är gravid, du har inget sådant som blöder?Jag är så trött på att behöva oroa mig över först det ena och sen det andra. Bråka och jävlas för att ingen läkare lyssnar.
Vill bara ha det lugnt och vila upp inför förlossningen
Hemorojder är ju vanligt när man är gravid, du har inget sådant som blöder?
@DarkInNight Jag hade hemorojder på slutet som blödde när jag var på toaletten. Inte så trevligt och vanligare att det blir problem om man är hård i magen men det kan ju vara något sånt som spökar?