dubbelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och egentligen skulle vi bara ha haft ett UL, men då de upptäckte spalt vid UL i v 18 så har vi ett extra nu i v 34.
Att det är så olika i landet.
Majola befinner sig ju inte i Sverige, det är det som är den stora skillnaden. Inom Sverige tycks det vara hyfsat lika hur man går till väga hos BM osv.
I Sverige hänvisar man ofta till den lilla värmeutvecklingen som kan bli vid ultraljud som en orsak till att man inte vill göra "fler än nödvändigt". Men att hålla mamman lugn borde ju väga ganska tungt...
Hmm... ja, vad är det de kollar...fusktittar i min journal...
Grattis på födelsedagen! Min mamma äter varken gluten eller mjölkprotein så jag vet hur meckigt det kan vara ibland. Jag är dock ett stort fan av det glutenfria hårdbrödet, mums!!!Härligt
Hellre hungrig och ha viljan att äta mat än tvärtom!
Jag håller på och försöker lära mig ett liv utan gluten. Tror dock tyvärr att det påverkar kroppen och att min (MIN) kropp fortfarande går ner i vikt, kindbenen och nyckelbenen har blivit mer synliga. Har liksom inte heller återfått den här riktiga hungern jag alltid haft förut. Kan ju kanske även bero på att jag äter nyttigt som tusan och tackar dessutom nej till fika hela tiden eftersom det mesta fikabrödet innehåller gluten . Chips och godis brakar magen också ihop av så det blir inte så mycket onyttigheter överhuvudtaget längre...
Är glad att jag har/haft några trivselkilon att ta av!
Iofs så bakar jag just nu en glutenfri kladdkaka så snart ska jag få fika ordentligt, jag fyller år idag
Grattis @DarkInNight , hoppas du får en fantastisk födelsedag!
Här är livet jobbigt för tillfället. Sover knappt alls, illamående och smärtor i nedre delen av magen. Konstant tryck nedåt och jag kissar på mig typ hela tiden, för att bebis använder min urinblåsa som leksak.
Är så förbenat jäkla skittrött på att vara gravid just nu, låt tiden flyga fram!