Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna! Hur mår storasyster?En natt till blir vi kvar, sen borde vi få gå hem med tabletter.
Hon är uppe och studsar. Två dar tog det bara sen var hon som vanligt efter operationen. Barn - de är gjorda av gummi och magi.Håller tummarna! Hur mår storasyster?
En natt till blir vi kvar, sen borde vi få gå hem med tabletter.
Hoppas!!
Skönt att din stora är bättre också
Börjat återhämta mig från ischiasen tack och lov men det har gjort mig lite mer medveten om lyft och hållning. Lilla fröken har blivit väldigt medveten om sin omgivning och främmande människor vilket resulterar i panik när man är på andra ställen och ska byta blöja ingen annan kan hålla henne heller utom jag och min sambo för då gråter hon hysteriskt - den typen av gråt som gör att stressnivåerna hos mig går i taket. Jag får väl trösta mig själv med att det går över...
Måste det inte vara något vanligt att män inte reagerar på saker och ting, tänker som med bebisskrik. För någon kväll sedan hade sambon gått och lagt sig före mig, jag gick runt och småfixade lite innan jag skulle krypa ner. Lukas börjar skrika och jag tänker såklart att pappa ju ligger där inne i samma rum. Men han fortsätter skrika men jag tänker att det där borde han väl fixa (brukar bara vara att stoppa in nappen). Men efter ytterligare en stund när jag hunnit borsta tänder och så så går jag in och då har karln inte ens vaknat!!!!!! Han ligger Max 2 m från en skrikande bebis, nåt måste ha gått snett i evolutionen!
Gillar att det funkat bättre denna gång, inte restenKom precis på att jag tror jag anknytningen fungerat bättre den här gången
Tycker det är urmysigt att gosa med V. Att trycka in näsan i halsen för att lukta på honom.
Gillar att paketera in honom i vagnen och ta en tur, bara vi två.
Med dottern fick jag aldrig uppleva det här, pga förlossningsdepressionen och all annan skit som hände just då, och det känns lite jobbigt.
Det är tid jag aldrig får tillbaka.
Ja, men hur gör man? Antar att jag får åka bort en natt innan det blir skillnad. Och eftersom jag bara ammar så är det ju liksom inget alternativ ännu.Läste ditt inlägg för sambon, för det är så jag är rädd att det kommer vara här hemma. Jag vaknar för minsta lilla, tex om någon hund mår illa/behöver ut mitt i natten eller vad som helst. Medan han sover vidare...
Måste det inte vara något vanligt att män inte reagerar på saker och ting, tänker som med bebisskrik. För någon kväll sedan hade sambon gått och lagt sig före mig, jag gick runt och småfixade lite innan jag skulle krypa ner. Lukas börjar skrika och jag tänker såklart att pappa ju ligger där inne i samma rum. Men han fortsätter skrika men jag tänker att det där borde han väl fixa (brukar bara vara att stoppa in nappen). Men efter ytterligare en stund när jag hunnit borsta tänder och så så går jag in och då har karln inte ens vaknat!!!!!! Han ligger Max 2 m från en skrikande bebis, nåt måste ha gått snett i evolutionen!
Imorgon blir det kurs med hästen, längtar!!
@majola hoppas det stämmer!! 4 h känns "bättre" än hel natt. det borde ju räcka... det är ju så små magar! Men känns fortfarande jobbigt =( Speciellt eftersom han äter ganska tätt från ca 4-8
Men ska ringa dom imorgon, har lite andra frågor
@DarkInNight Så skönt att du kan njuta mer nu! =D Minns att du var orolig innan
och hoppas ni är hemma och mår bra nu hela familjen @Madick
Gabriel har vi ju haft lika mycket, pappa nästan mer med matningen då jag pumpat osv. Så han reagerar varje gång G är ledsen och vi delar på tröstning då han har haft en del kvällar med flera timmars magont =(
Undrar om det är för att vi måste flaskmata? Annan anknytning?
Han sover i källaren och kan ändå komma upp och fråga hur det går om G är ledsen.
Läste ditt inlägg för sambon, för det är så jag är rädd att det kommer vara här hemma. Jag vaknar för minsta lilla, tex om någon hund mår illa/behöver ut mitt i natten eller vad som helst. Medan han sover vidare...