Sommarflugmedel:0)

S

Stina_Julle

Nu när det börjar bli sommar och flugor, mygg och bromsar kommer så börjar man ju att smörja in hästarna.. MEN då är ju den stora frågan! Vad använder ni för medel mot bromsarna? Har ni hemkokt så skriv gärna receptet:d

MVH Stina

Sv: Sommarflugmedel:0)

snälla inte en till, det finns massor av trådar i ämnet. Kolla ett par sidor bakåt så får du massor av tips.

Ja men om du kollar i forumet ser du att det finns en sammansölagen tråd, alla trådar i samma ämne ska vara där. Det blir bara tjatigt annars.

Bra fråga, ska nog köra med ngt hemgjort finns ju en del recept ifrån olika trådar. Som jag ska testa :banana:

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
8 9 10
Svar
197
· Visningar
5 953
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 892
Hästvård Mitt dräktiga sto visade sig ha 150 epg på liten och eller stor blodmask. Det andra stoet hade 0. Hagen dom går i nu sedan januari...
Svar
5
· Visningar
1 406
Senast: nullo-modo
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 947
Senast: Avalbane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp!
  • Hullbedömning - hur tjock/smal "ska" hunden vara?

Hästrelaterat

Tillbaka