Sommar för en 3åring

Jag hade väntat med alv jag med. Dyrt nöje om man bara ska sitta vid en lekplats. Fantastiskt ställe om barnet uppskattar teaterföreställningarna.

Vi har börjat titta på vad vi vill göra under semestern i sommar.
Vi ska till mina föräldrar på Öland i 2v och jag vet att i den åldern räcker nästan det.
Men vi känner att vi ändå vill göra något mer.

Vi har tittat lite på Astrid Lindgrens värld. Men vad har ni mer för tips?

Vi ska åka till Astrid Lindgren värld i juni. Då är våra barn 3 och 6 år. Tror det kommer bli uppskattat!

Förra året var vi på Leksand sommarland och där fanns det saker för alla åldrar så vi hade riktigt rolig dag trots regn. Vi har också varit på Kolmården och Orsa björnpark och det uppskattades av båda eftersom dom gillar djur.

Skara sommarland passar även för treåringar. Det finns stora lekparksytor och även småbarnsvattenlek och småbarnskaruseller. Vi var där med 3, 5 och 8- åring i somras och alla hade verkligen jättekul!

Vi kollar lite på lalandia. Våra barn är då strax 3 och 5. Kollade med en släkting inte långt därifrån som rekommenderade det med. Hans äldsta barn är något år äldre än min minsting.

Liknande trådar

Småbarn Vad ska era barn få för kalendrar i år? Jag vägrar Nissedörr som kräver engagemang. Men vill ha lite extra december mys. 3,5åring som...
Svar
16
· Visningar
801
Senast: bumpo
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 768
Senast: Ninnurur
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 149
Senast: Hajfisk
·
Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
2 480

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka