Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en KASK star lady. Köpte med 50% rabatt.
Det är den skönaste hjälmen jag haft och faktum är att det också är den enda som jag INTE ser ut som en svamp i
Visa bifogad fil 16651
Alltså, vad menar du här? En hjälm är ju inte nartulig för fem öre, varesig den har stor skärm eller inte. Sen var frågan inte angående Kask star lady, du nämner många fler i första inlägget.
Passar de innom dressyren? Så länge den är VG1 märkt gör den väl det.
JAG kommer aldrig köpa en (för jag tycker de är apfula och i många fall enbart svindyra för att locka folk att köpa något svindyrt).
Köp en om du vill ha en, men om något passar innom dressyren eller inte (innanför TRs stadgar) avgör bara du som ryttare.
Du verkade inte ha mycket vettigt att säga, så stå gärna utanför tråden.
@fio
Nä den ser inte så enorm ut. Har mest kollat på CO, har tyckt att deras ser stor ut men det kan såklart också vara i vilken vinkel den är fotad i.
Men gissar att du inte märker någon skillnad på den skärmen du har och en vanlig?
Tyvärr finns det inga svenska återförsäljare. Min väninnan beställde sin på dover (googla) och det var väldigt smidigt.Den ser helt fantastisk ut, finns de att köpa i Sverige?
Jag rider i solglasögon men det räcker inte, i vanliga livet har jag alltid glasögon+hatt för att slippa migrän.