SoloComb Original

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 001
Sv: SoloComb Original

Nej, den går sönder väldigt lätt. Dessutom kletar den igen och blir seg om inte manen är jätteren. Dessutom kan manen klippt ut när man är klar. Den funkar inte speciellt bra när man ska tunna ut manen heller.

Ja, absolut. Manen ser ryckt ut och det fungerar bra och smärtfritt för hästen. Tror de som tycker annorlunda inte tränat ordentligt ;)

Har en kopia inköpt för 15 kr på Western Affären i Infra City. Funkar kanonbra! Manen ser ryckt ut.

Har du inget telfonnummer el. dyl till affären som sålde för 15:-
PM:a gärna i så fall. De borde väll kanske kunna skicka den i så fall?
Och då kan jag köpa två, eller tre eller fyra så har man några i reserv också...
Det var ju lite skillnad mot SoloComben...

BÄTTRE!!!!! :) :) :)

Prövade den på våra hästar som varken hade manarna borstade eller rengjorda...

Du tar en liten tuss, klipp, och fortsätter utmed manen och snipp snapp snut så var manen slut....;)

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 854
Senast: Görel
·
Utrustning Jag vill byta ut mina vanliga stövelsträckare i plast till någon variant som är mer luftiga eller andas. Jag blir ofta svettig på...
Svar
7
· Visningar
424
Senast: MiniLi
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: fio
·
Tjatter Är ni redo?! Imorgon är det dags att börja öppna! 33 34 35
Svar
699
· Visningar
28 746
Senast: Dentaku