Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nejmen hjälp!!! Nu blir jag nervös!!! Men du kan väl inte behöva betala frakten tillbaka för den??
Men HJÄLP! Den var ju inte nådigt sned! Det var nog det värsta jag har sett hittills... Inte ens de sneda budgetsadlar (ni vet, 999kr inkl alla tillb) har varit SÅ sneda. Det avskräckte ju verkligen...
De är väldigt sköna! Men jag rekommenderar dem inte om du har en häst med en mer svängd rygg. Min häst har ändrat form nu (hon var rak innan) så nu ligger den inte så bra längre tyvärr.
fasiken vad tråkigt det där med din sadel
känner att jag blev väldigt skeptisk till firman nu, blir nog en sadel från stallvrå..hoppas du hittar en ny sadel som passar er istället!
Om du beställer så köp till en mjuk pommel, de hårda är så smala och de glömde bredda dem när de satte i de inbyggda panelerna så även det vidaste blir smalt om man har häst runt eller över 115 grader.
Om du beställer så köp till en mjuk pommel, de hårda är så smala och de glömde bredda dem när de satte i de inbyggda panelerna så även det vidaste blir smalt om man har häst runt eller över 115 grader.
De är väldigt sköna! Men jag rekommenderar dem inte om du har en häst med en mer svängd rygg. Min häst har ändrat form nu (hon var rak innan) så nu ligger den inte så bra längre tyvärr.
Har din häst FÅTT svängd rygg??
Vad beror DET på? Kanske har den börjat svanka för att sadeln egentligen inte legat bra från böran? *spekulerar* Det där skulle man vilja hör mer om!